Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamawiający:

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński

Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail sekretariat@gminalomza.pl. - z dopiskiem "przetarg na przebudowę dróg"

Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7Nazwa przedmiotu zamówienia:

CZĘŚĆ I:

„Przebudowa drogi gminnej nr 105 711 B Droga krajowa nr 63 – Modzele Skudosze – Modzele Wypychy– w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – III etap”.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

Obsługa geodezyjna,

Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:

Roboty pomiarowe – ok. 2,360 km,

Wycięcie drzew o średnicy od 10 do 65 cm wraz z wywiezieniem karp, pni i gałęzi – 39 szt.,

Rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm wraz z odwiezieniem urobku – ok. 9730 m2,

Rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa – ok. 10 050 m2,

Rozbiórka istniejących zjazdów z betonu, kostki brukowej itp. – ok. 180 m2,

Rozbiórka istniejących przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 30 cm – 30 m,

Rozbiórka istniejących przepustów drogowych z rur betonowych o średnicy 60 cm – 13 m,

Wydłużenie przepustu drogowego z rur betonowych o średnicy 100 cm – 2 m,

Wydłużenie przepustu drogowego z rur o średnicy 60 cm – 2,50 m,

Wykonanie przepustu drogowego z rur PCV o średnicy 40 cm – 13 m,

Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25 cm z wykorzystaniem destruktu z rozbiórki istniejącej nawierzchni – ok. 12590 m2,

Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie z oporem – ok. 250 m,

Ustawienie krawężników betonowych wtopionych, bez ław – ok. 116 m,

Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W50/70, grubość 5 cm – ok. 12 140 m2,

Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11 S50/70, grubość 5 cm – ok. 12 095 m2,

Wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 20 cm – ok. 2 020 m2,

Ustawienie obrzeży 30 x 8 cm – ok. 1 460 m,

Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PCV o średnicy 30 cm – ok. 37,50 m,

Ustawienie obrzeży 6 x 20 cm – ok. 193 m,

Wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm – ok. 282 m2,

Wykonanie poboczy żwirowych grubości 8 cm – ok. 3 490 m2,

Zamontowanie progów zwalniających płytowych – 10 m.,

Ustawienie znaków drogowych pionowych z folią II generacji – 67 szt.,

Projekt organizacji ruchu na czas budowy.

CZĘŚĆ II:

Przebudowa drogi gminnej nr 105 759 B ulica Dworna we wsi Stare Kupiski – na odcinku od ulicy Świerkowej do drogi wojewódzkiej nr 645– w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – III etap”.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

Obsługa geodezyjna,

Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:

Roboty pomiarowe – ok. 0,890 km,

Przebudowa kabla telefonicznego – ok. 160 m,

Zabezpieczenie rurami ochronnymi śr. 110 mm kabla energetycznego – ok. 425 m,

Rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm – ok. 210 m2,

Rozbiórka nawierzchni z trylinki 15 cm – ok. 1 460 m2,

Rozbiórka krawężników betonowych na ławie – ok. 824 m,

Rozbiórka chodników i wjazdów wraz z obrzeżami – ok. 750 m2,

Wykonanie przepustu z rur PCV o śr. 40 cm – 10 m,

Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 10 cm – ok. 2 590 m2,

Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm – ok. 1 120 m2,

Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm – ok. 230 m2,

Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie z oporem – ok. 380 m,

Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W50/70, grubość 5 cm – ok. 4 808 m2,

Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11 S50/70, grubość 5 cm – ok. 4 715 m2,

Wykonanie zjazdów do gospodarstw o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 30 m2,

Wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 148 m2,

Wykonanie poboczy żwirowych grubości 8 cm – ok. 1355 m2,

Zamontowanie progów zwalniających wyspowych – 2 szt.,

Ustawienie znaków drogowych pionowych z folią II generacji – 35 szt.,

Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – ok. 37 m2.

Projekt organizacji ruchu na czas budowy.

Szczegółowy zakres rzeczowy na każdą część oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,

dokumentacji projektowej,

przedmiarach robót.

Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 września 2015 r.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część, przy czym załączniki – w przypadku składania oferty na obie części – należy złożyć tylko w jednym komplecie.

Warunki udziału w postępowaniu.

W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

posiadania wiedzy i doświadczenia,

dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

sytuacji ekonomicznej i finansowej,

oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.

Dokumenty:

Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:

wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 2 000 000,00 (słownie: dwa miliony) złotych każda – jeśli składa ofertę na część I lub na część I i II oraz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych każda – jeśli składa ofertę tylko na część II,

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz może być jeden,

wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz powinien być sporządzony na każdą część oddzielnie,

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg – w przypadku składania oferty na obie części, oświadczenie może być jedno,

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej po 100 000 (sto tysięcy) złotych na każdą część.

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej po 100 000,00 (sto tysięcy) złotych na każdą część. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.

Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych na część I, 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) złotych na część II.

Kryteria oceny ofert dla obu części:

Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,

Kryterium: Cena – waga 90 %,

Oferty należy składać do dnia 20 stycznia 2016 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 stycznia 2016 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 5 sty 2016 16:24
Data opublikowania: wtorek, 5 sty 2016 16:37
Data przejścia do archiwum: czwartek, 21 sty 2016 08:01
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 3754 razy