PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Ogłoszenie o zamówieniu
- Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-224 50 05, województwo podlaskie, powiat łomżyński.
- Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać: Krystyna Lipińska tel. 086 224 05 50 wew. 325 e-mail klipinska@gminalomza.pl, Adrian Kołakowski tel. 086 224 50 05 wew. 325 e-mail: akolakowski@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl – z dopiskiem w tytule „przetarg na przebudowę ulicy Parkowej w Starej Łomży przy Szosie – ETAP I”.
- Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233140-2, 45232130-2, 45232310-8 i 45111200-0
.
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
„przebudowa ulicy Parkowej w Starej Łomży przy Szosie – ETAP I – od DK 63 do ul. Górnej – km 0+000,00 do km 0+533,40”.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- Obsługa geodezyjna,
- Roboty drogowe – CPV nr 45233140-2:
- rozebranie nawierzchni bitumicznych i podbudowy z kruszywa – ok. 1740 m2,
- rozebranie chodników – ok. 800 m2,
- ułożenie rur osłonowych na istniejących kablach – ok. 103 m,
- roboty ziemne – wykopy, nasypy – ok. 2700 m3,
- wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 3 533 m2:
- nawierzchnia z polbruku grubości 8 cm,
- warstwa mrozoodporna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem łamanym C50/30 o grubości 22 cm,
- ustawienie krawężników 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 1 130 m,
- wykonanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 5 cm – ok. 457 m2,
- ustawienie obrzeży 8 x 30 cm na podsypce piaskowej – ok. 170 m,
- wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 850 m2,
- wykonanie poboczy umocnionych płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm – ok. 200 m2,
- oznakowanie pionowe – 43 szt.
- Odwodnienie – CPV 45232130-2:
- wykopy pod kanał – ok. 2 300 m3,
- studnie rewizyjne żelbetowe Φ 100 cm – 16 szt.,
- studnie żelbetowe Φ 150 cm – osadnik piasku – 1 szt.,
- studnie żelbetowe Φ 200 cm – rozsączające – 3 szt.,
- kanał z rur PVC Φ 315 mm – ok. 320 m,
- kanał z rur PVC Φ 400 mm – ok. 208m,
- kanał z rur PVC Φ 500 mm – ok. 2,30 m,
- studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem bez syfonu, z wpustami krawężnikowymi – 7 szt.,
- studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem bez syfonu, z wpustami ACO Combipoint – 1 szt.,
- studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem, bez syfonu, z wpustami żeliwnymi – 20 szt.,
- przykanaliki z rur PVC Φ 20 cm – ok. 71 m
- Przebudowa telekomunikacji – CPV 45232310-8:
- ułożenie kabli teletechnicznych rozdzielczych – ok. 186 m,
- ułożenie przepustów z rur HDPE Φ 110 mm – ok. 63 m,
- przebudowa kabli teletechnicznych abonenckich – ok. 0,4 m,
- montaż oraz demontaż słupów żelbetowych – 1 szt.
- Projekt organizacji ruchu na czas budowy
- Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.
- Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagania jakościowe i materiałowe.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
- Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
- Termin wykonania zamówienia – nie później, jak 30 czerwca 2018 r.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
- Dokumenty:
- Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:
Ad. 1.
- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 200 000,00 (słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 800 000,00 (słownie: osiemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych każda,
- dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg, sieci kanalizacyjnych sanitarnych i sieci telekomunikacyjnych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.
- Ad. 2.
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 1 200 000,00 (słownie: jeden milion dwieście tysięcy 00/100) złotych,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.
- W przypadku, gdy Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – nie zamierza powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, a taka konieczność zaistnieje po podpisaniu umowy, Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie części robót podwykonawcy pod warunkiem przedłożenia przez Wykonawcę w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dziale VII pkt 17 SIWZ oraz zmiany umowy w tym zakresie
- Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
- Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.
- Kryteria oceny ofert:
- cena – waga 60 %,
- okres gwarancji – waga 20 %,
- termin wykonania – waga 20 %.
- Oferty należy składać do dnia 22 października 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 października 2018 r. do godziny 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
- SIWZ (pdf) 3 paź 2018 11:33 0,38 MB
- Przedmiar robót (pdf) 3 paź 2018 11:36 2,3 MB
- PZT (pdf) 3 paź 2018 11:36 4,04 MB
- Opis PZT (pdf) 3 paź 2018 11:37 0,08 MB
- Opis PB (pdf) 3 paź 2018 11:37 0,13 MB
- DROGA-profil Parkowa (pdf) 3 paź 2018 11:37 0,25 MB
- DROGA-profil Dolna (pdf) 3 paź 2018 11:38 0,05 MB
- DROGA-profil Górna (pdf) 3 paź 2018 11:38 0,05 MB
- DROGA-przekroje konstrukcyjne (pdf) 3 paź 2018 11:45 0,18 MB
- DROGA-przekroje poprzeczne (pdf) 3 paź 2018 11:46 0,18 MB
- PSOR-lokalizacja znaków (pdf) 3 paź 2018 11:44 2,87 MB
- PSOR-opis (pdf) 3 paź 2018 11:44 0,13 MB
- DROGA-SST (pdf) 3 paź 2018 11:43 1,11 MB
- KD-pzt (pdf) 3 paź 2018 11:39 2,08 MB
- KD-opis do PW (pdf) 3 paź 2018 11:39 0,15 MB
- KD-profil D1-D14 (pdf) 3 paź 2018 11:39 0,32 MB
- KD-profil D14-D25 (pdf) 3 paź 2018 11:40 0,39 MB
- KD-profil D14-D28 (pdf) 3 paź 2018 11:40 0,14 MB
- KD-osadnik (pdf) 3 paź 2018 11:41 0,08 MB
- KD-kraty i osadniki (pdf) 3 paź 2018 11:53 0,23 MB
- KD-wykaz przykanalików WP23-WP44 (pdf) 3 paź 2018 11:54 0,03 MB
- wykaz przykanalikó WP1-WP22 (pdf) 3 paź 2018 11:54 0,03 MB
- KD-wykaz przykanalików WP45-WP50 (pdf) 3 paź 2018 11:55 0,03 MB
- KD-wylot do rowu (pdf) 3 paź 2018 11:56 0,14 MB
- KD-zabezpieczenie gazociagu (pdf) 3 paź 2018 11:57 0,11 MB
- TELEKOMUNIKACA-PW (pdf) 3 paź 2018 11:58 12,54 MB
- TELEKOMUNIKACJA-SSTWiOR (pdf) 3 paź 2018 12:00 0,8 MB
- załączniki do oferty (rtf) 3 paź 2018 12:00 0,2 MB