Przetarg na roboty drogowe
- 7013.57.72.01.2016.KL Łomża 16 sierpnia 2016 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.
-
Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę ulicy Armii Krajowej w Starych Kupiskach”.
-
Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6, 45232130-2
-
Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 Bulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski od km 1+870,00 do km 2+139,02”.
-
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
-
Obsługa geodezyjna,
-
Roboty drogowe – CPV nr 45233120-6:
-
Roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni,
-
Ustawienie krawężników drogowych 15 x 30 cm na ławie betonowej w oporem – ok. 500 m,
-
Wykonanie jezdni w pasie drogowym drogi gminnej o konstrukcji jak niżej – ok. 1 625 m2,
-
warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm,
-
podsypka cementowo - piaskowa o grubości 5 cm,
-
podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 22 cm,
-
warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm.
-
Wykonanie jezdni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej o konstrukcji jak niżej – ok. 160 m2:,
-
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,
-
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S 35/50 o grubości 5 cm,
-
podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 35/50 o grubości 7 cm,
-
podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości 22 cm,
-
warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm.
-
Wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa o grubości 20 cm – ok. 130 m2,
-
Oznakowanie poziome – ok. 46 m2.
-
Roboty sanitarne– CPV nr 45232130-2
-
budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 300 mm – ok. 245 m,
-
budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 500 mm – ok. 10 m,
-
budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 100 cm z włazami ulicznymi – 8 szt.,
-
budowa studni osadnikowych z kratami – 15 szt.,
-
budowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm – ok. 40 m,
-
budowa osadnika piasku o średnicy 150 cm – 1 szt.
-
Odwodnienie korpusu drogowego– CPV nr 45232130-2
-
rozbiórka przepustu pod drogą z rur żelbetowych o średnicy 800 mm – ok. 12 m,
-
budowa przepustu pod drogą z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 80 cm – 17,5 m,
-
umocnienie rowu na wlocie i wylocie przepustu – ok. 69 m2,
-
ustawienie poręczy ochronnych przy przepuście – 10 m.
-
Projekt organizacji ruchu na czas budowy,
Zakres rzeczowy robót do wykonania określa
-
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
-
Wymagania jakościowe i materiałowe.
Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
-
Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
-
Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 listopada 2016 r.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy pzp dotyczące:
-
zdolności technicznej lub zawodowej,
-
sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5.
-
Dokumenty:
-
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:
-
Ad. 1.
-
wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 600 000,00 (słownie: sześćset tysięcy 00/100) złotych każda.
-
dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg i sieci sanitarnych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
Ad. 2.
-
znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa,
-
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.
-
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
-
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
-
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
-
zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.
-
Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowegopotwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
-
Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.
-
Kryteria oceny ofert dla obu części:
-
Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 30 %, termin zakończenia robót– waga 10 %.
-
-
Oferty należy składać do dnia 31 sierpnia 2016 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 sierpnia 2016 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
- SIWZ (pdf) 16 sie 2016 16:17 0,37 MB
- lokalizacja zadania (pdf) 16 sie 2016 16:15 1,75 MB
- PZT (pdf) 16 sie 2016 16:15 3,78 MB
- profil podłużny-DG (pdf) 16 sie 2016 16:17 1,1 MB
- profil podłuzny-DW (pdf) 16 sie 2016 16:18 0,12 MB
- profil podłuzny-ul. Wierzbowa (pdf) 16 sie 2016 16:18 0,04 MB
- przekroje konstrukcyjne-DG (pdf) 16 sie 2016 16:19 0,18 MB
- przekroje konstrukcyjne-DW (pdf) 16 sie 2016 16:19 0,12 MB
- przekroje poprzeczne-DG (pdf) 16 sie 2016 16:19 0,18 MB
- przekroje poprzeczne-DW (pdf) 16 sie 2016 16:20 0,1 MB
- przekroje przepustów (pdf) 16 sie 2016 16:20 0,2 MB
- profil kanalizacji deszczowej (pdf) 16 sie 2016 16:20 0,19 MB
- opis do proj.a-b DG (pdf) 16 sie 2016 16:21 0,13 MB
- opis do proj.a-b DW (pdf) 16 sie 2016 16:22 0,09 MB
- opis do PZT DG (pdf) 16 sie 2016 16:22 0,08 MB
- opis do PZT DW (pdf) 16 sie 2016 16:22 0,07 MB
- tabele pomocnicze DG (pdf) 16 sie 2016 16:24 0,09 MB
- tabele pomocnicze DW (pdf) 16 sie 2016 16:24 0,02 MB
- SSTWiOR - droga (pdf) 16 sie 2016 16:23 1,74 MB
- SSWiOR kanalizacja deszczowa (pdf) 16 sie 2016 16:30 0,13 MB
- przedmiar robót (pdf) 16 sie 2016 16:30 2,26 MB
- załączniki do oferty (rtf) 16 sie 2016 16:31 0,17 MB