Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na roboty drogowe

Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski od km 1+870,00 do km 2+139,02
  1. 7013.57.72.01.2016.KL                                                                            Łomża 16 sierpnia 2016 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

  • Zamawiający:

 

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę ulicy Armii Krajowej w Starych Kupiskach”.

  • Przedmiot zamówienia.

 

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6, 45232130-2

  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

 

„Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 Bulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski od km 1+870,00 do km 2+139,02”.

  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

 

  1. Obsługa geodezyjna,

  2. Roboty drogowe – CPV nr 45233120-6:

  1. Roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni,

  2. Ustawienie krawężników drogowych 15 x 30 cm na ławie betonowej w oporem – ok. 500 m,

  3. Wykonanie jezdni w pasie drogowym drogi gminnej o konstrukcji jak niżej – ok. 1 625 m2,

  • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm,

  • podsypka cementowo - piaskowa o grubości 5 cm,

  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 22 cm,

  • warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm.

  1. Wykonanie jezdni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej o konstrukcji jak niżej – ok. 160 m2:,

  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,

  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S 35/50 o grubości 5 cm,

  • podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 35/50 o grubości 7 cm,

  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości 22 cm,

  • warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm.

  1. Wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa o grubości 20 cm – ok. 130 m2,

  2. Oznakowanie poziome – ok. 46 m2.

  1. Roboty sanitarne– CPV nr 45232130-2

  1. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 300 mm – ok. 245 m,

  2. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 500 mm – ok. 10 m,

  3. budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 100 cm z włazami ulicznymi – 8 szt.,

  4. budowa studni osadnikowych z kratami – 15 szt.,

  5. budowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm – ok. 40 m,

  6. budowa osadnika piasku o średnicy 150 cm – 1 szt.

  1. Odwodnienie korpusu drogowego– CPV nr 45232130-2

  1. rozbiórka przepustu pod drogą z rur żelbetowych o średnicy 800 mm – ok. 12 m,

  2. budowa przepustu pod drogą z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 80 cm – 17,5 m,

  3. umocnienie rowu na wlocie i wylocie przepustu – ok. 69 m2,

  4. ustawienie poręczy ochronnych przy przepuście – 10 m.

  1. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,

    Zakres rzeczowy robót do wykonania określa

  • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

  • Wymagania jakościowe i materiałowe.

 

Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

  • Podwykonawcy:

 

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

  • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 listopada 2016 r.

  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  • Warunki udziału w postępowaniu.

 

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy pzp dotyczące:

  1. zdolności technicznej lub zawodowej,

  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

    oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5.

  • Dokumenty:

    1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

 

Ad. 1.

  1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 600 000,00 (słownie: sześćset tysięcy 00/100) złotych każda.

  2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg i sieci sanitarnych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,

    Ad. 2.

  1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa,

  2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.

    1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

    2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

    3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

    5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

  1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

  2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.

    1. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowegopotwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

    2. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.

  • Kryteria oceny ofert dla obu części:

    1. Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 30 %, termin zakończenia robót– waga 10 %.

  • Oferty należy składać do dnia 31 sierpnia 2016 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 sierpnia 2016 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 16 sie 2016 15:57
Data opublikowania: wtorek, 16 sie 2016 16:32
Data przejścia do archiwum: środa, 24 sie 2016 11:01
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2401 razy