Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przebudowa drogi gminnej nr 105 688 B wraz z budową kanału deszczowego – WE WSI JANOWO

Łomża, dnia 02 lutego 2010 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający : Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264 województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. . Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepi-sach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 086 4737329
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8, 45.23.23.10-8
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 688 B wraz z budową kanału deszczowego – WE WSI JANOWO”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I.Przebudowa kabli telekomunikacyjnych: CPV nr 45.23.23.10-8
1.przekładanie kabli doziemnych – 222,0 m,
2.wykonanie przepustów z rury HDPE ∅ 110 mm – 6,00 m,
3.wykonanie przepustów z rury HDPE ∅ 50 mm – 6,00 m,
4.wykonanie przepustów z rury dwudzielnej – 12,00 m,
II.Budowa kanału deszczowego: CPV nr 45.23.24.40-8
1.roboty ziemne – wykopy – 1 620,76600 m3,
2.wymiana gruntu – 53,52 m3,
3.podsypka filtracyjna z pospółki – 40,08 m3,
4.kanał z rur PCV ∅ 315 mm – 429 m,
5.studnie rewizyjne z kręgów betonowych ∅ 1000 mm – 11 szt.,
6.studzienki ściekowe betonowe z osadnikami ∅ 500 mm – 10 szt.,
7.przykanaliki z rur PCV ∅ 160 mm – 24,75 m,
8.wylot kanału – 1 szt./1,40 m3.
III.Roboty drogowe: CPV nr 45.23.31.20–6
1.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,5659km
2.ścinanie drzew – wraz z usunięciem pozostałości do 2 km – 5 szt.,
3.karczowanie pni – wraz z usunięciem pozostałości do 2 km – 1 szt.,
4.wykonanie wykopów w gruncie kat. III – IV z odwiezieniem gruntu na odległość 1 km – 1 125,56 m3,
5.wykonanie i zagęszczenie nasypów z gruntu kat. I – II – 51,84 m3,
6.wywiezienie nadmiaru urobku na odległość 3 km – 1 073,72 m3,
7.profilowanie i zagęszczenie podłoża – 3 165,70 m3,
8.ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem – 1 114,49 m,
9.podbudowa pod jezdnię z kruszyw łamanych – warstwa grubości 20 cm – 2 778,25 m2,
10.nawierzchnie z kostki polbruk grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara) – 2 778,25 m2,
11.ustawienie znaków pionowych – 9 szt.
IV.Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
V.Inwentaryzacja powykonawcza.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 sierpnia 2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadcze-nia i dokumenty :
a)posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10%
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
11. Oferty należy składać do dnia 26 lutego 2010 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lutego 2010 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 2 lut 2010 11:21
Data opublikowania: wtorek, 2 lut 2010 11:47
Data przejścia do archiwum: wtorek, 2 mar 2010 09:41
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 4208 razy