Informacja w sprawie zgłaszania kandydatów do obwodowej komisji wyborczej w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Zgłoszenie kandydatów na członków komisji może zostać przesłane w formie skanu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@gminalomza.pl. Zgłoszeń należy dokonać najpóźniej do 10 kwietnia 2020 r. w godzinach pracy Urzędu, tj. do godziny 13:45. Nie jest przy tym wymagany podpis elektroniczny.
Oryginały zgłoszeń należy przesłać do urzędu pocztą tradycyjną (oryginalne dokumenty nie muszą zostać doręczone do czasu upływu terminu na dokonywanie zgłoszeń).
W przypadku wysłania zgłoszenia pocztą lub skanem za pośrednictwem poczty elektronicznej dopuszczalne jest:
- uwierzytelnienie kopii upoważnienia pełnomocnika wyborczego do zgłoszenia kandydatów przez osobę zgłaszającą kandydatów, a nie przez pełnomocnika wyborczego,
- potwierdzenie doręczenia do urzędu gminy zgłoszenia przez osobę przyjmującą zgłoszenie (urzędnik wyborczy, pracownik urzędu gminy) za pośrednictwem poczty elektronicznej (nie jest wymagany podpis elektroniczny).
Szczegółowe informacje w tym zakresie można uzyskać pod numerem: 86 473 73 30.
- Informacja PKW (pdf) 30 mar 2020 13:11 0,08 MB