INFORMACJA O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH
INFORMACJA O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH
W LISTOPADZIE 2017 R. ZORGANIZOWANY ZOSTANIE ODBIÓR ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU GMINY ŁOMŻA
ODBIERANE BĘDĄ WYŁĄCZNIE NASTEPUJĄCE ODPADY KOMUNALNE POCHODZĄCE Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe, przygotowane do transportu (porozkręcane, rozmontowane itp.),
- odpady budowlane i rozbiórkowe z drobnych remontów, przygotowane do transportu (spakowane w pojemniki, worki o odpowiedniej wytrzymałości, waga jednego pojemnika/worka nie może przekroczyć 30 kg) lub w workach typu big-bag - do 1000 kg,
- zużyte baterie i akumulatory,
- zużyte opony (z pojazdów osobowych),
- chemikalia, przeterminowane leki (w szczelnych pojemnikach, workach),
- odpady zielone nieulegające biodegradacji.
Zapotrzebowanie odbioru odpadów należy zgłosić do dnia 31 PAŹDZIERNIKA 2017 r.
pod numerem tel. 86 224 50 05
Po terminie przyjmowania zgłoszeń na odbiór odpadów problemowych, zostaną ustalone harmonogramy odbioru poszczególnych frakcji. Mieszkańcy którzy zgłoszą potrzebę odbioru odpadów problemowych, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach odbioru konkretnego rodzaju odpadu.
Wszystkie odpady należy pozostawiać w sposób umożliwiający pracownikom prawidłowy załadunek na pojazd transportujący
(w pojemnikach, workach, skrzynkach itp.,).
Odpady problemowe powinny być wystawione przed posesją do godz. 7:00, w ustalonym dniu wywozu.