INFORMACJA O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH
W KWIETNIU 2017 R. ZORGANIZOWANY ZOSTANIE ODBIÓR ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU GMINY ŁOMŻA
ODBIERANE BĘDĄ WYŁĄCZNIE NASTEPUJĄCE ODPADY KOMUNALNE POCHODZĄCE Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH:
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe, przygotowane do transportu (porozkręcane, rozmontowane itp.),
- odpady budowlane i rozbiórkowe z drobnych remontów, przygotowane do transportu (spakowane w pojemniki, worki o odpowiedniej wytrzymałości, waga jednego pojemnika/worka nie może przekroczyć 30 kg) lub w workach typu big-bag - do 1000 kg,
- zużyte baterie i akumulatory,
- zużyte opony (z pojazdów osobowych),
- chemikalia, przeterminowane leki (w szczelnych pojemnikach, workach),
- odpady zielone nieulegające biodegradacji.
Zapotrzebowanie odbioru odpadów należy zgłosić do dnia 31 MARCA 2017 r. pod numerem tel. 86 4737321
Po terminie przyjmowania zgłoszeń na odbiór odpadów problemowych, zostaną ustalone harmonogramy odbioru poszczególnych frakcji. Mieszkańcy którzy zgłoszą potrzebę odbioru odpadów problemowych, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach odbioru konkretnego rodzaju odpadu.
Wszystkie odpady należy pozostawiać w sposób umożliwiający pracownikom prawidłowy załadunek na pojazd transportujący
(w pojemnikach, workach, skrzynkach itp.,).
Odpady problemowe powinny być wystawione przed posesją do godz. 7:00, w ustalonym dniu wywozu.
Z up. Wójta
mgr Grażyna Paluszkiewicz
Naczelnik Wydziału Gospdoarki
Przestrzennej i Ochony Środowiska