Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

ulica Lipowa w Giełczynie
Ogłoszenie o zamówieniu 1. Zamawiający: Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy, Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński 2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip. Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 800 do 1500 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10. 4. Przedmiot zamówienia. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7 4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Budowa drogi gminnej nr 105 730 B ulica Lipowa we wsi Giełczyn” 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: I. Obsługa geodezyjna, II. Budowa ulicy Lipowej we wsi Giełczyn: CPV nr 45233123-7: 1. Wycięcie drzew w granicach pasa drogowego wraz z wykarczowaniem karp – 97 szt. – według przedmiaru robót, 2. Zabezpieczenie przewodów telefonicznych rurami dwudzielnymi Ø 110 mm – 97 m, 3. Przebudowa przyłącza energetycznego nn 0,4 kV YAKXS 4x120 mm2 – 32 m, 4. Wykonanie rowu krytego z rur PCV Ø 40 cm – 84,50 m, 5. Wykonanie studni z kręgów betonowych Ø 150 cm – 1 szt., 6. Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 120 cm – 2 szt., 7. Wykonanie przykanalika z rur Ø 25 cm ze studnią osadnikową Ø 50 cm – 1 szt., 8. Wykopy pod drogę wraz z odwiezieniem urobku – ok. 1180 m2, 9. Nasypy – ok. 1710 m3, 10. Wykonanie dwóch przepustów z rur HDPE Ø 60 cm – 18,50 m, 11. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – ok. 1830 m2, 12. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2, z mieszanki AC 16W, grubości 7 cm – ok. 10260 m2, 13. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2, z mieszanki AC 11S, grubości 5 cm – ok. 10070 m2, 14. Wykonanie poboczy z pospółki grubości 10 cm – ok. 3452 m2, 15. Wykonanie 28 szt. przepustów pod zjazdami, z rur betonowych Ø 40 cm – 203,00 m, 16. Wykonanie 46 zjazdów na posesje z pospółki, grubości 15 cm – ok. 560 m2, 17. Umocnienie pobocza płytami betonowymi ażurowymi 60 x 40 x 8 cm – ok. 70 m2, 18. Plantowanie skarp – ok. 5930 m2, 19. Oznakowanie pionowe – 22 szt. znaków/19 słupkach, 20. Ustawienie barier ochronnych stalowych – 104 m. III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): • szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, • dokumentacji projektowej, • przedmiarze robót. 4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 4.3.2. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków. 4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 października 2014 r. 5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej. 9. Warunki udziału w postępowaniu. W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 10. Dokumenty: 10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży: a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 500 000,00 (jeden milion pięćset tysięcy) złotych każda, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy, d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg, e) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 (sto tysięcy) złotych. 10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą. 10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej. 11. Wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 złotych. 12. Kryteria oceny ofert: 12.1. Kryterium: Cena – waga 90 %, 12.2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10 %, 13. Oferty należy składać do dnia 07 sierpnia 2014 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A 14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 sierpnia 2014 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 22 lip 2014 14:18
Data opublikowania: wtorek, 22 lip 2014 15:25
Data przejścia do archiwum: piątek, 8 sie 2014 08:11
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 3038 razy