Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

przetarg na wywóz odpadów zawierających azbest

Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający: Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, województwo podlaskie, powiat łomżyński tel. 086-2165263, fax 086-2165264,
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej
Curie 1a, pok. nr 2, w dniach roboczych od godziny 7.45 do 15.45, p. Antoni Szepietowski tel. 86/4737329, 789021078,
p. Elżbieta Kulesza tel. 86/4737322, e-mail: ekulesza@gminalomza.pl.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90.65.00.00–8
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Łomża w 2013 roku”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Zadanie I: demontaż pokrycia dachów z eternitu z budynków mieszkalnych i gospodarczych, a następnie transport i unieszkodliwianie eternitu na specjalistyczne składowisko, za potwierdzeniem - karta przekazania odpadu, w ilości ok. 47,377 Mg.
b) Zadanie II: zbiórkę eternitu zdjętego z dachów budynków i złożonego na posesjach, a następnie transport i unieszkodliwianie eternitu na specjalistycznym składowisku, za potwierdzeniem – karta przekazania odpadu, w ilości ok. 74,698 Mg.
Ilości odpadów są danymi szacunkowymi. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową usługi i na podstawie faktycznie wykonanych usług, których zakres określono w zadaniu I i II. Udokumentowanie rzeczywistej ilości odpadów udokumentowane będzie „Kartą odbioru odpadów”. Ostateczna (faktyczna) wartości zamówienia nie może być większa niż wielkość środków, które zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ.
4.4. Termin wykonania zamówienia – do dnia 31 października 2013 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a)opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej złożonej oferty.
8.2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
8.3. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Wadium.
Nie jest wymagane.
10. Kryteria oceny ofert:
10.1. Kryterium: Cena – waga 100 %
11. Oferty należy składać do dnia 15 maja 2013 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 maja 2013 r. o godzinie 1030 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 8 maj 2013 13:56
Data opublikowania: środa, 8 maj 2013 14:35
Data przejścia do archiwum: czwartek, 16 maj 2013 08:05
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2692 razy