Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie Wójta Gminy Łomża

o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Łomża

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej  1a,18-400 Łomża

Stanowisko: podinspektor ds. energetycznych
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie wyższe 
2)  doświadczenie zawodowe: minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku;
3)  umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych i biurowych, 
5)  znajomość ustaw, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ochronie danych osobowych; finansów publicznych, kpa, drogach publicznych, prawa budowlanego
6) spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych:
a)  obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach   samorządowych,
b)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
c)  kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
d)  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)  nieposzlakowana opinia.
     Wymagania dodatkowe:
1)  zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, 
2) samodyscyplina, dokładność, samodzielność,
3)  odporność na stres;
4)  prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zaopatrzenie w energię dla wszystkich obiektów komunalnych gminy i jednostek organizacyjnych
1. Współpraca z właścicielami sieci energetycznej oraz dystrybutorami energii elektrycznej na potrzeby j.s.t i jej komórek organizacyjnych
2. Analiza systemów elektroenergetycznych jednostek w zakresie:
1) bezpieczeństwa dostaw energii, 
2) bilansu mocy, 
3) optymalizacji zużycia energii, 
4) optymalizacji kosztów eksploatacyjnych
3. Przygotowywanie lub współudział w zakresie postępowań zakupowych energii elektrycznej
1) prowadzenie ewidencji  i systematyczna aktualizacja danych obiektów j.s.t  w zakresie niezbędnym do określenia potrzeb zakupu energii elektrycznej,
2) dostarczanie niezbędnych danych i współpraca z jednostką prowadzącą postępowania zakupowe bądź z pracownikiem ds. zamówień publicznych w jednostce samorządowej w celu określenia opisu przedmiotu i zakresu zamówienia,
4. Ewidencjonowanie opłat za energię elektryczną oraz rozliczanie faktur i przekazywanie do księgowości w ustalonych terminach
5. Analiza ponoszonych opłat za energię elektryczną ze szczególnym uwzględnieniem: 
1) właściwego określenia granic eksploatacji, 
2) zastosowanych układów pomiarowych, 
3) optymalizacji doboru grup taryfowych i wielkości mocy umownych, 
4) eliminowania opłat za energię bierną 
5) oraz przedstawianie propozycji zmian w analizowanych obszarach
Inwestycje związane z budową oświetlenia na drogach
1. Rozpoznawanie potrzeb oraz  opracowywanie planów i założeń w zakresie rozbudowy istniejącego oświetlenia bądź budowy nowego na drogach gminnych, 
2. Współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji drogowych w zakresie realizacji zadań dotyczących branży elektrycznej, realizowanych w trakcie inwestycji drogowej:
1) Przygotowywanie opisu zamówienia, 
2) Weryfikacja dokumentacji projektowych,
3) Współpraca z PGE  dotycząca:
a) Warunków technicznych usunięcia kolizji z infrastrukturą energetyczną,
b) Udział w przeglądach, odbiorach i realizacja ustaleń i obowiązków wynikająca z treści tych dokumentów,
c) Prowadzenie w sposób kompleksowy i pełny spraw związanych z przygotowaniem 
i realizacją inwestycji branży elektrycznej wraz z przygotowaniem i gromadzeniem niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
3. Przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji branży elektrycznej (budowa, rozbudowa lub przebudowa oświetlenia lub innych elementów infrastruktury) realizowanych poza zakresem inwestycji drogowej
1) Przygotowywanie zamówień na wykonanie dokumentacji projektowej,
2) Weryfikacja i odbiór dokumentacji projektowej,
3) Przygotowanie zamówień na realizację robót budowlanych związanych  z budową oświetlenia,
4) Koordynowanie budowy oświetlenia drogowego i nadzór nad wykonawcami wraz z dokonaniem odbioru i przekazaniem obiektu do eksploatacji,
5) Prowadzenie w sposób kompleksowy i pełny spraw związanych z przygotowaniem 
i realizacją inwestycji branży elektrycznej wraz z przygotowaniem i gromadzeniem niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
4. Współpraca ze stanowiskiem ds. ewidencji obiektów budowlanych w zakresie przekazywania i przetwarzania danych dotyczących aktualizacji stanu wybudowanych urządzeń
Eksploatacja i bieżące utrzymanie oświetlenia drogowego
1. Przygotowanie i udzielanie zamówień  w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego
1) opis przedmiotu zamówienia
2) zasady realizacji i rozliczeń
3) projekty umów
2. Nadzór nad realizacją zadania:
1) przyjmowanie wniosków  i zgłoszeń dotyczących  awarii oświetlenia,
2) zgłaszanie awarii do jednostki wykonującej konserwację,
3) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych, 
4) weryfikacja  i rozliczanie kosztów zużycia energii  elektrycznej dla oświetlenia drogowego,
5) sprawdzanie faktur i przekazywanie do księgowości 
Planowanie i sprawozdawczość
1. Określanie potrzeb finansowych na realizację zadań i opracowywanie projektów budżetu w tym zakresie.
2. Wnioskowanie o zmiany budżetowe.
3. Sporządzanie wymaganych  sprawozdań związanych z realizacją zakresu merytorycznego.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie planowane –  marzec/kwiecień 2023., jednak nie później niż w ciągu miesiąca od zakończenia postępowania konkursowego,
2) pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i w tym okresie należy odbyć służbę przygotowawczą),
3) stanowisko – podinspektor,
4) praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat),
5) wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych,
6) praca w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Łomża oraz w terenie,
7)wykorzystywanie samochodu prywatnego do celów służbowych pracodawcy lub samochodu służbowego (prawo jazdy kat.B)
8) stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku,
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Łomża przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (z podaniem numeru telefonu do kontaktu),
2)  życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty),
6) kserokopie świadectw pracy bądź dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej przez wymagany okres czasu,
7) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku,     
9) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L. 216.119.1 z dnia 2016.05.04) na potrzeby postępowania rekrutacyjnego a także na okres podlegający kontroli i przechowywania.
Termin i miejsce składania ofert
Termin: do dnia 24 lutego 2023 r. 
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
Ofertę należy złożyć osobiście w kancelarii ogólnej – pokój nr 4 (sekretariat) lub wysłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. budownictwa”
1) wszystkie wymagane dokumenty, w tym kopie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
2) zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, albo bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
3) dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej.
4) informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łomża. 
Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać pod nr tel. 86 4737344

Łomża, dnia 10 lutego 2023 r.

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów


Zgodnie z art. 13 rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L. 216.119.1 z dnia 2016.05.04) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a 18-400 Łomża,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@gminalomza.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, kontroli i przechowywania na podstawie art. 6, 13 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art 6 ust 1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r, 
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz przez okres przechowywania akt sprawy wynikający z Instrukcji Kancelaryjnej,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne na podstawie wskazanych wyżej przepisów prawa; w przypadku nie podania wymaganych danych oferta kandydata nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym,
8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Data powstania: piątek, 10 lut 2023 15:03
Data opublikowania: piątek, 10 lut 2023 15:12
Data przejścia do archiwum: piątek, 17 mar 2023 15:15
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1593 razy