PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Ogłoszenie o zamówieniu
Zamawiający: Gmina Łomża reprezentowana przez wójta gminy Piotra Kłysa
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-224 50 05, województwo podlaskie, powiat łomżyński.
- Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 224 50 05 wew. 325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na budowę chodnika w Nowych Kupiskach”.
- Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6, 45233253-7.
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
„budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 105 682 B we wsi Nowe Kupiski – od DW 645 w stronę wsi Jednaczewo”.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie
z podziałem na dwa etapy – I etap od DW 645 do zjazdu na dz. 755 i II etap do końca wsi:
- Obsługa geodezyjna,
- Roboty drogowe – CPV nr 45233120-6:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni zjazdów – ok. 300 m2,
- roboty ziemne – zdjęcie humusu, wykopy, nasypy – ok. 780 m3,
- ściany oporowe z elementów prefabrykowanych typu „L”– ok. 110 m,
- ustawienie krawężników 15 x 30 cm – ok. 1 340 m,
- wykonanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej polbruk na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30, o grubości 20 cm – ok. 890 m2,
- ustawienie obrzeży 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu – ok. 1140 m,
- wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej polbruk na podsypce piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30, o grubości 15 cm – ok. 1 260 m2.
- Elementy odwodnienia – CPV 45232452-5:
- studnie do odwodnienia – 3 szt.,
- przepusty z rur PP SN6 pod zjazdami Φ cm – ok. 23 m,
- przykanaliki z rur PVC Φ 25 cm – ok. 17 m,
- ścieki korytkowe GARA – ok. 270 m,
- ścieki korytkowe GARA z nakrywą – ok. 30 m,
- ścieki korytkowe – ok. 330 m,
- odwodnienia liniowe z rusztem żeliwnym – ok. 65 m,
- Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagania jakościowe i materiałowe.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
- Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
- Termin wykonania zamówienia – I etap nie później, jak do 10 grudnia 2018 r., II etap nie później, jak do 30 maja 2019 r.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
- Dokumenty:
- Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:
Ad. 1.
- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy 00/100) złotych każda,
- dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.
Ad. 2.
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.
- Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
- Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
- Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.
- Kryteria oceny ofert dla obu części:
- Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 20 %, termin wykonania I etapu – waga 20 %.
- Oferty należy składać do dnia 17 lipca 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2018 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
- SIWZ (pdf) 29 cze 2018 13:56 0,38 MB
- Przedmiar robót (pdf) 29 cze 2018 13:57 5,24 MB
- PZT-1 (pdf) 29 cze 2018 13:57 2,29 MB
- PZT-2 (pdf) 29 cze 2018 13:58 0,87 MB
- Niweleta (pdf) 29 cze 2018 13:58 0,13 MB
- Przekroje konstrukcujne (pdf) 29 cze 2018 14:01 0,12 MB
- Szczegóły konstrukcyjne (pdf) 29 cze 2018 14:01 0,24 MB
- Przekroje poprzeczne-1 (pdf) 29 cze 2018 13:59 0,44 MB
- Przekroje poprzeczne-2 (pdf) 29 cze 2018 13:59 0,37 MB
- Opis techniczny (pdf) 29 cze 2018 14:03 0,21 MB
- SSTWiOR (pdf) 29 cze 2018 14:04 1,17 MB
- Załączniki edytowalne (rtf) 29 cze 2018 14:04 0,23 MB