Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert

budowa odwodnienia w Starych Kupiskach i Konarzycach
  • Zamawiający:

 

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Podstawa prawna – art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (niestosowanie przepisów ustawy – zamówienie poniżej 30 000,00 euro) oraz „Regulamin wewnętrzny udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro” stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta Gminy Łomża nr 5/14 z dnia 16 kwietnia 2014 r.
  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „odwodnienie DW 645 i 677”.

  • Przedmiot zamówienia.

 Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45232130-2

Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia na zadania:

  1. Budowa odwodnienia drogi wojewódzkiej nr 645 we wsi Stare Kupiski (długość ok. 500 m),
  2. Przebudowa odwodnienia drogi wojewódzkiej nr 677 we wsi Konarzyce (długość ok. 230 m),

Zakresem zamówienia objęte jest:

  1. Na budowę odwodnienia drogi wojewódzkiej nr 645:
  1. Wykonanie 186,,4 m kanału Ø 315 mm z rur PVC,
  2. Wykonanie 5 szt. studni rewizyjnych Ø 120 cm z pokrywami Ø 144 cm i włazami żeliwnymi zabezpieczonymi przed kradzieżą,
  3. Wykonanie 1 szt. wylotu betonowego Ø 400 mm,
  1. Uporządkowanie i obsianie trawą działki po robotach.

 

  1. Na budowę odwodnienia drogi wojewódzkiej nr 677:
  1. Rozbiórka i odbudowa 14,30 m2 chodnika z płyt betonowych 35 x 35 cm,
  2. Zabezpieczenie rurami dwudzielnymi Ø 110 mm 2,00 m istniejących kabli energetycznych i 6,00 m kabli telekomunikacyjnych oraz Ø 200 mm 2,00 m kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej,
  3. Wykonanie umocnienia rowów w drodze wojewódzkiej,
  4. Wykonanie 1,05 m kanału Ø 500 mm z rur PVC,
  5. Wykonanie 41,90 m kanału Ø 400 mm z rur PVC,
  6. Wykonanie 8,50 m przykanalików Ø 200 mm z rur PVC,
  7. Wykonanie 3 szt. studni rewizyjnych betonowych: 1 Ø 150 cm z pokrywą Ø 164 cm, 1 Ø 200 cm z pokrywą Ø 224 cm i 1 Ø 120 cm z pokrywą Ø 144 cm, na wszystkich włazy żeliwne zabezpieczone przed kradzieżą,
  8. Wykonanie wylotu betonowego Ø 400 mm,
  9. Odmulenie ok. 80 m rowu od wylotu do rzeki Łomżyczki,
  1. Uporządkowanie działki po robotach.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja i przedmiary na każde zadanie oddzielnie. Obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja itp.) należy do Wykonawcy.

  • Dopuszcza się składanie ofert częściowych, pod warunkiem, że jedna oferta dotyczyć będzie wykonania co najmniej jednego odwodnienia.
  • Warunki udziału w postępowaniu.

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem,
  2. dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia.
  • Dokumenty: 
  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertyzałącznik nr 1 do SIWZ,
  2. Oświadczenie o:
  1. uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
  2. dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w dniu,
  3. dysponowaniu pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. o specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie sieci kanalizacyjnych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
  1. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3 w dziale III niniejszej SIWZ oraz:
  1. wskaźniki kalkulacyjne to jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk,
  2. zestawienie sprzętu (zgodnie z wykazem wynikającym z kosztorysu ofertowego) wraz z cenami za m-g,
  3. zestawienie materiałów (zgodnie z wykazem wynikającym z kosztorysu ofertowego) wraz z ich cenami.
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
  • Kryteria oceny ofert: 

Kryteria: cena – waga 80 %, termin zakończenia robót – waga 20 %.

  • Oferty należy składać do dnia 31 lipca 2017 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2017 r. o godzinie 1030 w pok. nr 11 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 11 lip 2017 13:34
Data opublikowania: wtorek, 11 lip 2017 14:05
Data przejścia do archiwum: wtorek, 1 sie 2017 08:58
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2142 razy