Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ogłoszenie o konkursie na stanowisko podinspektora ds. drogownictwa i ochrony środowiska

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

na stanowisko

Podinspektora ds. drogownictwa i ochrony środowiska

Wójt Gminy Łomża ogłasza konkurs na stanowisko
podinspektora ds. drogownictwa i ochrony środowiska
w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Gminy Łomża

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowisku:

1. niezbędne:
a. wykształcenie wyższe – techniczne
b. posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy w zawodzie,
c. znajomość przepisów o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym, drogach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska
d. umiejętność obsługi komputera
e. nieposzlakowana opinia,
f. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
g. osoba nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,

2. dodatkowe:
a. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
b. samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
c. wysoki poziom kultury osobistej,
d. znajomość przynajmniej jednego języka obcego

II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:

a) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami i mostami gminnymi, a w szczególności:
- opracowanie planów rzeczowo finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic,
- opracowanie niezbędnej do prowadzenia remontów ulic dokumentacji techniczno-prawnej,
- prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszych, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających,
- przygotowanie materiałów i przetargów na roboty remontowe,
- koordynowanie prac realizowanych na poszczególnych ulicach, ciągach, pieszych i zatokach postojowych,
- uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych,
- przeprowadzanie komisyjnych odbiorów przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego,
- przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych, przymuszanie wykonawców do przeprowadzania robót poprawkowych,
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
- prowadzenie rozliczeń finansowo-rzeczowych ,w tym sprawdzanie obmiarów i kosztorysów powykonawczych
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego, a w szczególności: dokonywanie czystości ulic miejskich i
współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w sprawie utrzymania dróg,

b) prowadzenie spraw związanych z wspieraniem inicjatyw lokalnych, a w szczególności:
- tworzenie planu potrzeb na podstawie wpływających wniosków mieszkańców,
- przygotowanie przetargów na zakup materiałów,
- przygotowanie projektów umów,
- odbiory wykonywanych prac i rozliczenie finansowo rzeczowe,

c) realizacja zadań gminy wynikających z ustaw:
„Prawo ochrony środowiska” ,„Utrzymanie czystości i porządku w gminach”, „O odpadach”, w tym:
- wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem prowadzeniem, nadzorowaniem i rozliczaniem inwestycji sieci wodno-kanalizacyjnej,
- przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz nadzór nad ich realizacją w tym min. projektów realizowanych z dofinansowaniem środków zewnętrznych ,
- nadzór, kontrola i realizacja obowiązku utrzymania czystości i porządku w gminie,
- realizacja Gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz Programu Gospodarki Odpadami,
- prowadzenie statystyki i sprawozdawczości w/w sprawach
- aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania stanowiska,
- realizacja zadań z zakresu obronności państwa w czasie pokoju i w czasie wojny oraz zadań wynikających ze Strategii Gminy,

III. Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu),
4. kserokopie świadectw pracy,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku podinspektora,
8. mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem
przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 1001, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r.
Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Podinspektor ds. drogownictwa”.

Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie urzędu Gminy Łomża, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A, 18-400 Łomża, w terminie do dnia 24 października 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łomża.
Łomża, dnia .09.10.2008 r.
Data powstania: czwartek, 9 paź 2008 14:51
Data opublikowania: czwartek, 9 paź 2008 14:52
Data przejścia do archiwum: wtorek, 28 kwi 2009 15:16
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 3939 razy