ogłoszenie o konkursie na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
na stanowisko
Podinspektora ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Łomża ogłasza konkurs na stanowisko
Podinspektora ds. księgowości budżetowej
w Urzędzie Gminy Łomża
I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowisku:
1. niezbędne:
a. wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub pokrewne,
b. posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy w księgowości,
c. znajomość przepisów o finansach publicznych, samorządzie gminnym oraz w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kontowych dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,
d. znajomość programów księgowych i płacowych,
e. umiejętność obsługi komputera (programów biurowych – edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych),
f. nieposzlakowana opinia,
g. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
h. osoba nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
i. osoba nie była karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
2. dodatkowe:
a. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
b. samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
c. wysoki poziom kultury osobistej,
d. znajomość przynajmniej jednego języka obcego
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:
1. Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie dochodów i wydatków budżetu.
2. Kontrola rachunkowo-formalna dowodów księgowych.
3. Nadawanie klasyfikacji budżetowej dowodom księgowym.
4. Sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań urzędu na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów źródłowych.
5. Praca z programem Płatnik i Budżet oraz naliczanie wynagrodzeń
6. Kompletowanie bieżących dowodów finansowo-księgowych systematycznie i chronologicznie.
7. Aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania stanowiska,
8. realizacja zadań z zakresu obronności państwa w czasie pokoju i w czasie wojny oraz zadań wynikających ze Strategii Gminy,
III. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu),
4. kserokopie świadectw pracy,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był krany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku podinspektora,
8. mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem
przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 1001, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r.
Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Podinspektor ds. księgowości”.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie urzędu Gminy Łomża, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A, 18-400 Łomża, w terminie do dnia 24 października 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łomża.
Łomża, dnia .09.10.2008 r.
na stanowisko
Podinspektora ds. księgowości budżetowej
Wójt Gminy Łomża ogłasza konkurs na stanowisko
Podinspektora ds. księgowości budżetowej
w Urzędzie Gminy Łomża
I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowisku:
1. niezbędne:
a. wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub pokrewne,
b. posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy w księgowości,
c. znajomość przepisów o finansach publicznych, samorządzie gminnym oraz w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kontowych dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych,
d. znajomość programów księgowych i płacowych,
e. umiejętność obsługi komputera (programów biurowych – edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych),
f. nieposzlakowana opinia,
g. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,
h. osoba nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
i. osoba nie była karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
2. dodatkowe:
a. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
b. samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
c. wysoki poziom kultury osobistej,
d. znajomość przynajmniej jednego języka obcego
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:
1. Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie dochodów i wydatków budżetu.
2. Kontrola rachunkowo-formalna dowodów księgowych.
3. Nadawanie klasyfikacji budżetowej dowodom księgowym.
4. Sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań urzędu na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów źródłowych.
5. Praca z programem Płatnik i Budżet oraz naliczanie wynagrodzeń
6. Kompletowanie bieżących dowodów finansowo-księgowych systematycznie i chronologicznie.
7. Aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania stanowiska,
8. realizacja zadań z zakresu obronności państwa w czasie pokoju i w czasie wojny oraz zadań wynikających ze Strategii Gminy,
III. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu),
4. kserokopie świadectw pracy,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był krany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku podinspektora,
8. mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem
przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 1001, poz. 926 z późn. zm.)
oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r.
Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Podinspektor ds. księgowości”.
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie urzędu Gminy Łomża, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A, 18-400 Łomża, w terminie do dnia 24 października 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łomża.
Łomża, dnia .09.10.2008 r.