Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym nieruchomości.

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Infrastruktury Urzędu Gminy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1A, nr pokoju 9, nr telefonu ( 086 ) 473 73 25.
Godziny urzędowania : poniedziałek - piątek 7.45 - 15.45

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym nieruchomości zawierający:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres (dodatkowo telefon)
- informację o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek (ulica , obręb, nr działki ewidencyjnej)
- cel wydania zaświadczenia

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Gminy w Łomży, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1A , pokój nr 11, strona internetowa BIP Urzędu Gminy Łomża

Opłaty:

Za wydania zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł. (zgodnie z art. 1 ust. 1 lit. b) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz.U. 2021 poz. 1923)

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Do 7 dni.

Podstawa prawna:

art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. 2021 poz 735

Opracował

Jarosław Dwórznik

Zatwierdził

Antoni Szepietowski

Data sporządzenia

poniedziałek, 21 mar 2022 08:51

Data zatwierdzenia

poniedziałek, 21 mar 2022 09:10
Pliki do pobrania:
Data dodania: poniedziałek, 21 mar 2022 08:51
Data upublicznienia: poniedziałek, 21 mar 2022 09:10
Opublikował(a): Jarosław Dwórznik
Zaakceptował(a): Antoni Szepietowski
Artykuł był czytany: 338 razy