Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym nieruchomości.
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Infrastruktury Urzędu Gminy w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1A, nr pokoju 9, nr telefonu ( 086 ) 473 73 46.
Godziny urzędowania : poniedziałek - piątek 7.45 - 15.45
Godziny urzędowania : poniedziałek - piątek 7.45 - 15.45
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym nieruchomości zawierający:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres (dodatkowo telefon)
- informację o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek (ulica , obręb, nr działki ewidencyjnej)
- cel wydania zaświadczenia
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres (dodatkowo telefon)
- informację o położeniu budynku, którego dotyczy wniosek (ulica , obręb, nr działki ewidencyjnej)
- cel wydania zaświadczenia
Gdzie odebrać formularze:
Urząd Gminy w Łomży, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1A , pokój nr 11, strona internetowa BIP Urzędu Gminy Łomża
Opłaty:
Za wydania zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł. (zgodnie z art. 1 ust. 1 lit. b) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej Dz.U. 2021 poz. 1923)
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Do 7 dni.
Podstawa prawna:
art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. 2021 poz 735
Opracował
Jarosław Dwórznik
Zatwierdził
Antoni Szepietowski
Data sporządzenia
poniedziałek, 21 mar 2022 08:51
Data zatwierdzenia
poniedziałek, 21 mar 2022 09:10
Pliki do pobrania:
- Wniosek i klauzula (pdf) 2 cze 2023 11:19 0,13 MB