Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 47/03 WÓJTA GMINY ŁOMŻA

z dnia: z dnia 24 października 2003 r.
w sprawie: w sprawie powołania komisji likwidacyjnej do dokonania inwentaryzacji dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego przeprowadzonych w dniu 27 października 2002 r. oraz z przeprowadzonego referendum ogólnokrajowego zarządzonego na dzień 8 czerwca 2003 r.
Na podstawie § 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego /Dz. U. Nr 209, poz. 1781/ oraz § 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 3 czerwca 2003 r. w sprawie przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z przeprowadzonego referendum ogólnokrajowego /Dz. U. Nr 102, poz. 951/

§ 1
Powołuję komisję likwidacyjną do dokonania inwentaryzacji dokumentów:
ľ z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego przeprowadzonych w dniu 27 października 2002 r.,
ľ z przeprowadzonego referendum ogólnokrajowego zarządzonego na dzień 8 czerwca 2003 r.
W skład komisji:
1. Kaczyńska Krystyna- Przewodniczący komisji
2. Mrozek Maria- Członek komisji
3. Jastrzębska Katarzyna- Członek komisji

§ 2

Do zadań komisji należy dokonanie spisu dokumentów wymienionych w § 1 oraz ich:
1. zniszczenie za zgodą właściwego archiwum państwowego,
2. przekazanie pozostałych dokumentów do delegatury Krajowego Biura Wyborczego pozostałych dokumentów.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Wójt Gminy

Kazimierz Dąbkowski

Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 8 sty 2004 14:15
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2138 razy