Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZADZENIE NR 70/08

z dnia: 28 lutego 2008 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska
Na podstawie art.3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1593, z późn. zm.), zarządzam co następuje:

§ 1. W celu przeprowadzenia naboru na na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska powołuje się komisję, w której skład wchodzą:

1) Barbara Sobczyńska - Wanke – Przewodniczący Komisji
2) Zofia Brokowska – Członek komisji
3) Antoni Szepietowski – członek Komisji

§ 2. Zadaniem Komisji będzie przeprowadzenie postępowania w sprawie naboru na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska zgodnego z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Komisja działać będzie na podstawie regulaminu stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Komisja zakończy prace i przedstawi kandydaturę na stanowisko Kierownika Referatu do dnia 28 marca 2008 r.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.


§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wójt

Jacek Albin Nowakowski




Załącznik Nr 1
do zarządzenia Nr 70/08
Wójta Gminy Łomża
z dnia 29 lutego 2008 r.

Wójt Gminy Łomża ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1a, 18-400 Łomża
liczba lub wymiar etatu: 1
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania:
Wykształcenie:
wykształcenie wyższe – kierunkowe – architektura lub budownictwo
Wymagania niezbędne:
 wpis na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów - posiadanie uprawnień urbanistycznych lub budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
 udokumentowane doświadczenie praktyczne w zakresie zespołowego prowadzenia prac planistycznych i urbanistycznych (opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, planów miejscowych, prace w ramach gminnych komisji urbanistycznych i innych zespołów konsultacyjnych),
 udokumentowana praca związana z planowaniem przestrzennym i budownictwem, przez okres minimum 3 lat w organach administracji publicznej, na stanowiskach urzędniczych,
 znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania samorządowych jednostek organizacyjnych,
 umiejętność obsługi komputera (programów biurowych i programu Autodesk),
 posiadanie doświadczenia w zakresie pozyskiwania funduszy pozabudżetowych,
 znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego, ustawy o zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
 nieposzlakowana opinia,
 stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
 samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
 znajomość przynajmniej 1 języka obcego (angielski, niemiecki, rosyjski),
 prawo jazdy kategorii B,
 wysoki poziom kultury osobistej,
 umiejętność zarządzania zespołem ludzkim.

Zakres kluczowych zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

• Kierowanie i nadzorowanie pracy Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Łomża z zakresu w szczególności: planowania przestrzennego, budownictwa, ochrony środowiska, pozyskiwania funduszy, rolnictwa, inwestycji , gospodarki komunalnej, drogownictwa wodociągów, kanalizacji, zamówień publicznych, promocji , handlu i usług,
• Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń, decyzji, zaświadczeń i innych dokumentów oraz pism urzędowych z zakresu swojego stanowiska,
• Planowanie i wnioskowanie potrzeb finansowych celem zapewnienia wykonania zadań Referatu,
• Nadzór i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego,
• Nadzór nad prowadzenie spraw dotyczących planowania przestrzennego, scalania i podziału nieruchomości, zakresu rozgraniczenia nieruchomości, przekształceń własnościowych oraz regulacji granic administracyjnych, opłatami adiacenckich,
• Wydawanie zezwoleń na pozyskanie i rozpoznawanie złoża kruszywa oraz na prowadzenie eksploatacji kruszywa,
• Nadzór nad prowadzeniem nadzoru nad opłatami eksploatacyjnymi za wydobywanie kopalin, związanych z rekultywacją gruntów, ze sprzedażą gruntów gminnych osobom fizycznym,
• Realizacja zadań z zakresu Strategii Gminy, Planów Rozwoju Lokalnego i innych programów strategicznych,
• Kierowanie spraw dotyczących przetargów prowadzonych przez gminę zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych., inicjowanie inwestycji gminnych, koordynowanie ich realizacji
• Koordynowanie aktualizacji witryny Biuletynu Informacji Publicznej z zakresu działania Referatu,
• Rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu działania Referatu,
• Składanie okresowych sprawozdań,
• Realizacja zadań w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej zawartych w aktach prawnych, zarządzeniu Wojewody Podlaskiego oraz w regulaminie Urzędu Gminy Łomża na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny.

Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- list motywacyjny,
- kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika.
Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Kierownik Referatu”
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Łomża,
lub przesłać na adres: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Curie Skłodowskiej 1A, 18-400 Łomża w terminie do dnia 21 marca 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy, po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łomża. Dodatkowe informacje:0-86 47 37 330.


Załącznik Nr 2
do zarządzenia Nr 70/08 Wójta Gminy Łomża
z dnia 29 lutego 2008 r.

REGULAMIN PRACY KOMISJI W SPRAWIE NABORU


§ 1. Pracami komisji kieruje jej przewodniczący, który ustala szczegółowe zasady postępowania kwalifikacyjnego.
§ 2. Prace komisji są prowadzone, jeżeli w posiedzeniu bierze udział co najmniej 2/3 jej składu. Postępowanie komisji w sprawach proceduralnych jest jawne.
§ 4.1. Komisja powinna rozpocząć pracę nie później niż w ciągu 5 dni od daty upływu terminu składania ofert, określonego w ogłoszeniu o konkursie.
2. Przewodniczący komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji i powiadamia o tym członków komisji.
§ 5. 1. Komisja rozpoczyna postępowanie od dokonania oceny formalnej obejmującej sprawdzenie, czy oferty zostały złożone w terminie i zawierają wszystkie wymagane dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydat spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu o naborze.
2. Oferty złożone po terminie, oferty niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów oraz oferty, z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu o konkursie, podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania.
3. Przewodniczący komisji informuje kandydatów o dopuszczeniu albo niedopuszczeniu do dalszego postępowania oraz o przyczynie odrzucenia oferty.
§ 6. 1. Wójt Gminy ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec dopuszczenia kandydata do drugiego etapu naboru podając przyczyny uzasadniające sprzeciw.
2. Zgłoszenie sprzeciwu w stosunku do kandydata jest dla komisji wiążące i powoduje wyłączenie kandydata z drugiego etapu konkursu, o czym kandydat zostaje powiadomiony.
§ 7. 1. Kandydaci dopuszczeni do dalszego postępowania podlegają merytorycznej ocenie komisji.
2. Rozmowa z kandydatem obejmuje odpowiedzi na zadawane przez członków komisji i pytania.
3. Komisja wyłania kandydata na stanowisko Kierownika Referatu w głosowaniu jawnym. Każdy z członków komisji dysponuje jednym głosem.
4. Nabór jest rozstrzygnięty, jeżeli jeden z kandydatów uzyskał w głosowaniu bezwzględną większość głosów.
3. W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyska bezwzględnej większości oddanych głosów, do drugiej tury głosowania dopuszczeni są kandydaci, którzy uzyskali co najmniej dwa głosy w pierwszej turze głosowania.
4. Nabór jest rozstrzygnięty, jeżeli w drugiej turze głosowania jeden z kandydatów uzyskał większość oddanych głosów.
5. W przypadku, gdy w drugiej turze głosowania co najmniej dwóch kandydatów uzyskało jednakową liczbę głosów, komisja przedstawia tych kandydatów Wójtowi Gminy, który powołuje jednego spośród nich na stanowisko Kierownika.
§ 8. 1. Z prac komisji sporządza się protokół, który podpisują biorący udział w posiedzeniu członkowie komisji.
2. Protokół zawiera w szczególności:
1) skład komisji;
2) imiona i nazwiska kandydatów;
3) informację o spełnieniu wymogów uczestnictwa w konkursie i o dokumentach załączonych
przez kandydatów na ich potwierdzenie;
4) informację o dopuszczeniu lub niedopuszczeniu do dalszego postępowania konkursowego.
5) przebieg rozmów z poszczególnymi kandydatami;
6) informację o liczbie głosów uzyskanych przez poszczególnych kandydatów w kolejnych głosowaniach;
7) informację o wyniku naboru
§ 9. O wyniku naboruu przewodniczący komisji informuje kandydatów bezpośrednio po jego zakończeniu.
§ 10. Przewodniczący komisji niezwłocznie powiadamia Wójta Gminy o wynikach prac komisji.
§ 11. Kandydat może, w terminie 5 dni od dnia posiedzenia komisji, zgłosić do Wójta Gminy zastrzeżenia, jeżeli uzna, że zostały naruszone przepisy dotyczące przeprowadzania naboru
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 20 mar 2008 14:24
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2198 razy
Ilość edycji: 1