Zarządzenie Nr 64/08
z dnia: 4 stycznia 2008 r.
w sprawie: w sprawie utworzenia, określenia składu, organizacji, siedziby i trybu pracy
Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
Na podstawie art.17 ust. 4 oraz art.18 ust.1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. nr 98 poz. 590) zarządzam, co następuje:
§ 1.Tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „ZESPOŁEM” obejmujący zasięgiem działania gminę w składzie:
1.Wójt - Szef Zespołu ;
2.Sekretarz - Zastępca Szefa Zespołu;
3.Komendant Gminny OSP;
4.Inspektor ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych;
5.Lekarz Wiejskiego Ośrodka Zdrowia;
6.Lekarz wet;
7.Przedstawiciel Komendy Miejskiej Policji w Łomży;
8.Przedstawiciel Komendy Miejskiej PSP;
9.Kierownik OPS;
10.Pracownicy poszczególnych referatów;
11.Pracownicy jednostek podległych i nadzorowanych przez Wójta;
§ 2. Do zadań Zespołu należy:
1.ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na
bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
2.przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Wójtowi wniosków dotyczących
wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w gminnym planie reagowania
kryzysowego;
3. przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
4.opiniowanie gminnego planu reagowania kryzysowego;
§ 3.1.Wyznaczam Wójta na Szefa Zespołu;
2.Wyznaczam na Zastępcę Szefa Zespołu – Sekretarza
§ 4.1.Posiedzenia zespołu zwołuje jego szef w zależności od potrzeb.
2. W sytuacjach wymagających natychmiastowej analizy i oceny zagrożeń oraz
koordynacji działań ratowniczych szef Zespołu może zarządzić jego posiedzenia
w trybie natychmiastowym.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających szefowi zespołu
sprawowanie jego funkcji, powierza on kierowanie pracami zespołu zastępcy.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających sprawowanie przez zastępcę
szef może wyznaczyć spośród członków zespołu osobę pełniącą obowiązki zastępcy.
§ 5.Obsługę kancelaryjno-biurową Zespołu zapewnia gmina.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1.Tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „ZESPOŁEM” obejmujący zasięgiem działania gminę w składzie:
1.Wójt - Szef Zespołu ;
2.Sekretarz - Zastępca Szefa Zespołu;
3.Komendant Gminny OSP;
4.Inspektor ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych;
5.Lekarz Wiejskiego Ośrodka Zdrowia;
6.Lekarz wet;
7.Przedstawiciel Komendy Miejskiej Policji w Łomży;
8.Przedstawiciel Komendy Miejskiej PSP;
9.Kierownik OPS;
10.Pracownicy poszczególnych referatów;
11.Pracownicy jednostek podległych i nadzorowanych przez Wójta;
§ 2. Do zadań Zespołu należy:
1.ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na
bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
2.przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Wójtowi wniosków dotyczących
wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w gminnym planie reagowania
kryzysowego;
3. przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
4.opiniowanie gminnego planu reagowania kryzysowego;
§ 3.1.Wyznaczam Wójta na Szefa Zespołu;
2.Wyznaczam na Zastępcę Szefa Zespołu – Sekretarza
§ 4.1.Posiedzenia zespołu zwołuje jego szef w zależności od potrzeb.
2. W sytuacjach wymagających natychmiastowej analizy i oceny zagrożeń oraz
koordynacji działań ratowniczych szef Zespołu może zarządzić jego posiedzenia
w trybie natychmiastowym.
3. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających szefowi zespołu
sprawowanie jego funkcji, powierza on kierowanie pracami zespołu zastępcy.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających sprawowanie przez zastępcę
szef może wyznaczyć spośród członków zespołu osobę pełniącą obowiązki zastępcy.
§ 5.Obsługę kancelaryjno-biurową Zespołu zapewnia gmina.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.