Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzeie Nr 56/07

z dnia: 18 grudnia 2007 r.
w sprawie: w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia konkursu na dyrektora Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomża
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80. poz. 717, Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) zarządzam, co następuje:

§ 1. W celu przeprowadzenia konkursu na Dyrektora Zarządu Ekonomicznego Szkół w Łomży powołuje się komisję konkursową, zwaną dalej "komisją", w której skład wchodzą:

1) Barbara Sobczyńska - Wanke – Przewodniczący Komisji
2) Zofia Brokowska – Członek komisji
3) Dorota Pazik – Sekretarz Komisji

§ 2. Zadaniem Komisji będzie przeprowadzenie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomnża zgodnego z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu o konkursie stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Komisja działąć będzie na podstawie regulaminu stanowiącego załacznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Komisja zakończy prace i przedstawi kandydaturę na stanowisko dyrektora Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomnża do dnia 25 stycznia 2008 r.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.


§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt
Jacek Albin Nowakowski



Załącznik Nr 1
do zarządzenia Nr 56/07
Wójta Gminy Łomża
z dnia 18 grudnia 2007 r.
Wójt Gminy Łomża ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomża

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowisku:
1) niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – prawnicze lub ekonomiczne, preferowane kierunkowe
b) posiadanie co najmniej 5 -letniego stażu pracy na stanowiskach kierowniczych w samorządzie
c) znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania samorządowej jednostki organizacyjnej
d) znajomość ustaw: Kodeks pracy, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych i prawa zamówień publicznych, Karty Nauczyciela, organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
e) umiejętność obsługi komputera (programów biurowych - edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych , obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych),
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku.
2) dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,
b) posiadanie doświadczenia w zakresie pozyskiwania funduszy pozabudżetowych ,
c) umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
f) samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność,
g) wysoki poziom kultury osobistej,
.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest konkurs:

1) kierowanie działalnością jednostki oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
2) sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek jednostki,
3) właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie,
4) przeprowadzanie analiz wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu Gminy i innych będących w dyspozycji jednostki,
5) tworzenie warunków do realizowania przez jednostkę zadań statutowych,
6) składanie Radzie Gminy corocznych sprawozdań z działalności oraz przedstawianie potrzeb w zakresie działalności jednostki, opracowywanie projektów, planów finansowych do budżetu Gminy,
7) wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników jednostki

III. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) kwestionariusz osobowy,
3) list motywacyjny,
5) kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności ( oryginały dokumentów do wglądu),
6) kserokopie świadectw pracy,
7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
9) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
10) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku dyrektora Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
"Dyrektor Zarządu”
Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Łomża,
lub przesłać na adres: Urząd Gminy Łomża, ul. Marii Curie Skłodowskiej 1A, 18-400 Łomża w terminie do dnia 15 stycznia 2008 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy, po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Łomża .
Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 25 sty 2008 13:30
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1977 razy