UCHWAŁA NR VIII/36/07 RADY GMINY ŁOMŻA
z dnia: 18 czerwca 2007 r.
w sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za I półrocze.
Na podstawie art. 198 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych / Dz. U. z 2005 roku Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006 roku Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz.708, Nr 170, poz. 1217 i 1218 i Nr 187, poz. 1381/ uchwala się, co następuje:
§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna składać się z:
1) części tabelarycznej w zakresie planu oraz wykonania dochodów i wydatków budżetowych z podaniem wskaźnika realizacji,
2) stanu należności i zobowiązań wymagalnych i niewymagalnych na dzień 30 czerwca,
3) części opisowej, objaśniającej wykonanie budżetu gminy w zakresie danych określonych w pkt 1 i 2 ze wskazaniem przyczyn występujących odchyleń od planu oraz wykazanie wyniku finansowego.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna zawierać następujące dane:
1) plan przychodów z podziałem na dotacje i dochody własne, rozchodów instytucji kultury w zakresie planu i wykonania z podziałem na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń oraz wydatki rzeczowe,
2) stany środków obrotowych na początek i koniec okresu sprawozdawczego,
z wyszczególnieniem środków pieniężnych,
3) stanu należności i zobowiązań wymagalnych i niewymagalnych.
§ 3.Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna składać się z:
1) części tabelarycznej w zakresie planu oraz wykonania dochodów i wydatków budżetowych z podaniem wskaźnika realizacji,
2) stanu należności i zobowiązań wymagalnych i niewymagalnych na dzień 30 czerwca,
3) części opisowej, objaśniającej wykonanie budżetu gminy w zakresie danych określonych w pkt 1 i 2 ze wskazaniem przyczyn występujących odchyleń od planu oraz wykazanie wyniku finansowego.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna zawierać następujące dane:
1) plan przychodów z podziałem na dotacje i dochody własne, rozchodów instytucji kultury w zakresie planu i wykonania z podziałem na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń oraz wydatki rzeczowe,
2) stany środków obrotowych na początek i koniec okresu sprawozdawczego,
z wyszczególnieniem środków pieniężnych,
3) stanu należności i zobowiązań wymagalnych i niewymagalnych.
§ 3.Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.