Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE NR 182/06 WÓJTA GMINY ŁOMŻA

z dnia: z dnia 31 stycznia 2006 r.
w sprawie: w sprawie powołania komisji likwidacyjnej do dokonania inwentaryzacji dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 9 i 23 października 2005 r. oraz z wyborów do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r.

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 23 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 90, poz. 1005 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 6 października 2000 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów
z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 83, poz.944 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:


§ 1

Powołuję komisję likwidacyjną do dokonania inwentaryzacji dokumentów:
1. z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniach 9 i 23 października 2005 r.
2. z wyborów do Sejmu i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 25 września 2005 r.

w składzie:
1. Kaczyńska Krystyna - przewodniczący komisji
2. Modzelewska Barbara - członek komisji
3. Jastrzębska Katarzyna - członek komisji


§ 2

Do zadań komisji należy dokonanie spisu dokumentów wymienionych w § 1 oraz zniszczenie za zgoda właściwego archiwum państwowego, przekazanie pozostałych dokumentów do delegatury Krajowego Biura Wyborczego pozostałych dokumentów.


§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wójt Gminy

Kazimierz Dąbkowski
Data dodania:
Data upublicznienia: piątek, 10 lut 2006 13:43
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2051 razy