Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Wykaz rejestrów prowadzonych w urzędzie Gminy Łomża

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 10 Wójta Gminy Łomża z dnia 20 października 2000 roku w sprawie wyrażenia zgody na prowadzenie centralnych rejestrów kancelaryjnych prowadzone są następujące rejestry:

1. Rejestr wniosków i opinii Rady Gminy Łomża.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

2. Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
Rejestr znajduje się na stanowisku Se3kterarza Gminy, pok. nr 15. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

3. Rejestr zgłoszeń.
Rejestr znajduje się w Ośrodku Pomocy Społecznej, pok. nr 8. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


4. Ewidencja pozostałych świadczeniobiorców.
Rejestr znajduje się w Ośrodku Pomocy Społecznej, pok. nr 8. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


5. Ewidencja delegacji służbowych.
Rejestr znajduje się na stanowisku Sekterarza Gminy, pok, nr 15. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

6. Rejestr zwolnień lekarskich.
Rejestr znajduje się na stanowisku Sekterarza Gminy, pok, nr 15. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


7. Rejestr uchwał Rady Gminy
Rejestr znajduje się na stanowisku Pracy ds. Obsługi Rady Gminy pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


8. Rejestr przesyłek specjalnego rodzaju.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi urzędu, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


9. Rejestr wniosków i interpelacji radnych.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

10. Rejestr wydawanych zaświadczeń.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. księgowości podatkowej, pok. nr 21. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

11. Rejestr aktów prawa miejscowego.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi Rady Gminy, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

12. Rejestr zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. ewidencji działalności gospodarczej, pok. nr 6. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


13. Rejestr wypadków przy pracy.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi urzędu, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

14. Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi urzędu, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

15. Rejestr wydawanych kart drogowych.
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. obsługi urzędu, pok. nr 4. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.


16. Rejestr skarg i wniosków obywateli
Rejestr znajduje się na stanowisku Wójta
Gminy Łomża, pok. nr 5. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

17. Stały rejestr wyborców
Rejestr udostępniany do wglądu na pisemny wniosek złożony w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 września 2001 r. w sprawie rejestru wyborców (Dz. U. Nr 88, poz. 962) znajduje się na stanowisku ds. ewidencji ludności, pok. nr 6. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

18. Gminne zbiory meldunkowe:
- zbiór danych stałych mieszkańców,
- zbiór danych byłych mieszkańców,
- zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące,
- zbiór danych osób zameldowanych na pobyt czasowy trwający do dwóch miesięcy.

Zbiór danych osobowych PESEL
Ewidencja wydanych i utracownych dowodów osobistych

Udostępnianie danych osobowych z wyżej wymienionych rejestrów następuje w formie zaświadczeń wydawanych na zasadach określanych w art. 44 lit.g-i ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960, z późn. zm), na pisemny wniosek złożony na stanowisko pracownika ds. ewidencji ludności, pok. nr 6. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

17. Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie
(z wyjątkiem obiektów kategoryzowanych przez Wojewodę)
Rejestr znajduje się na stanowisku ds. ewidencji ludności, pok. nr 6. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.

18. Ewidencja podatników podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i podatku od posiadania psa
Rejestr udostępniany podatnikom na pisemny wniosek, z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 1997 r. Nr 137, poz. 926, z późn. zm.) o zachowniu tajemnicy skarbowej i i ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. u. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), rejestr znajduje się w Referacie Finansowym, pok. nr 21. Dane udostępniane są w godzinach pracy urzędu od 7.45 – 15.45.
Data powstania: wtorek, 5 sie 2003 07:54
Data opublikowania: wtorek, 5 sie 2003 08:25
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 25 wrz 2017 14:33
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 9139 razy