ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty w postępowaniu o wartości, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w związku z Zarządzeniem Nr 5/14 Wójta Gminy Łomża z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie ustalenia Regulaminu dotyczącego zasad postępowania w zakresie wydatkowania środków publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 prawo zamówień publicznych.
W ramach procedury rozeznania rynku Gmina Łomża zaprasza do składania ofert na: „USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŁOMŻA”.
I. Zamawiający:
Gmina Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, www.gminalomza.pl/bip
tel.: 86 4737320, tel/fax: 86 2165264, NIP: 718-12-68-329, REGON: 450669944
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Łomża”.
Wskazane poniżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz do rezygnacji z realizacji poszczególnych części.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usunięcie w 2020 r. azbestu i wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Łomża w ilości ok. 180 Mg.
- Zakres robót do wykonania obejmuje zbiórkę eternitu zdjętego z dachów budynków i złożonego na posesjach zgodnie z określonym wykazem punktów adresowych, a następnie transport i unieszkodliwienie eternitu na specjalistycznym składowisku, za potwierdzeniem - karta przekazania odpadu, w ilości ok. 180 Mg.
(Założono, że 1m2 płyty posiada wagę 13,5 kg – wg przelicznika umieszczonego na stronie www.wfosigw.bialystok.pl)
Ilości odpadów są danymi szacunkowymi. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona w oparciu o zaoferowaną cenę jednostkową usługi i na podstawie faktycznie wykonywanych usług, których zakres określono w zadaniu. Potwierdzenie rzeczywistej ilości odpadów udokumentowane będzie „Kartą odbioru odpadów”. Całkowity koszt realizacji zadania nie może przekroczyć równowartości 30.000 euro.
III. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2020 r.
IV. Warunki, który musi spełniać Wykonawca składający ofertę:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w § 6 ust. 1 rozporządzenia ministra gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 02.04.2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649),
- posiadają wagę umożliwiającą zważenie odebranych od mieszkańców odpadów w miejscu ich odbioru,
- posiadają sprzęt umożliwiający wykonanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej wykonanie usługi.
V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Bartosz Wiktorzak – podinspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa – pokój nr 2 - tel.: 86 4737321.
VI. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem złożenia oferty. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z załączonym drukiem.
3. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać warunkom niniejszego zaproszenia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. Wykonawca może zastrzec jedynie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Ofertę należy złożyć na adres Zamawiającego:
Gmina Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża.
Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta na „USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŁOMŻA”.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy składać do dnia 03 lipca 2020 godz. 10.00 w Urzędzie Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, w pok. nr 4.
VIII. Wybór oferty
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert Wykonawców spełniających warunki określone w pkt IV zaproszenia, z uwzględnieniem ceny.
- formularz ofertowy 1 (docx) 29 cze 2020 12:18 0,02 MB