Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przebudowę drogi gminnej Jarnuty - Dłużniewo - Łochtynowo na odcinku 2 km
Wiadomość przeniesiona do archiwum
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Łomża: budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Łomża, do kontaktów: Antoni Szepietowski, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, tel. 048 086 2163667, fax 048 086 2165264, e-mail: aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl, www.lomza.powiat.lomzynski.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie.
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej o szerokości jezdni 3,5 m na odcinku: Jarnuty-Dłużniewo-Łochtynowo (2,0 km) położonej w gminie Łomża w granicach istniejącego pasa drogowego i polega na ulepszeniu istniejącej, żwirowej nawierzchni drogi.
Zakres robót:
- Odtworzenie trasy i obsługa geodezyjna
- Profilowanie obecnego pasa jezdni żużlowej
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o średniej grubości 15 cm (w tym uzupełnienia, wzmocnienia koryta i nowa podbudowa żwirowa)
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 5 cm i szerokości 3,50 m wg PN-S96025
- Uzupełnienie poboczy
- Budowa przepustu śr. 40 cm L=6,0 (rury z wibrobetonu: 3*2,5=7,5 m)
- Oznakowanie z użyciem znaków "średnich", folia odblaskowa I generacji
- Inwentaryzacja powykonawcza.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jarnuty, Dłużniewo, Łochtynowo gmina Łomża.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.40, 45.23.32.20.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Jarnuty-Dłużniewo-Łochtynowo na odcincku 2,0 km:
- Roboty pomiarowe - 2,0 km
- Roboty ziemne - 132 m sześc.
- Profilowanie i zagęszczanie obecnego pasa jezdni zużlowej - 7165 m kw.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o średniej grubości 15 cm - 7165 m kw.
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 5 cm - 7410 m kw.
- Przepusty rurowe śr. 40 cm - 6 m
- Oznakowanie pionowe - 24 szt. znaków
Całkowity zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna, kluczowe jego elementy podano w pkt. II.2.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10 000,00 zł, gwarancja - 36 m-cy.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
2. Informacja banku
3. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników
4. Potencjał techniczny
5. Doświadczenie zawodowe
6. Informacja o podwykonawcach.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - uwzględniający ostatnie 3 lata działalności (2001, 2002 i 2003) a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności.
Do powyższego oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał techniczny.
Wykonawca musi przedstawić wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu jakim dysponuje i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia (należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony).
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RGO-7041/I/1/05.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.06.2005, cena - 30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Urzędu Gminy.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.06.2005 godzina 09:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: do 18.08.2005.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Jerzy Prokopczuk
2. Szczepan Mierzejewski
3. Antoni Szepietowski.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.06.2005, godzina 09:30, Urząd Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, pokój nr 5.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
Łomża: budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Łomża, do kontaktów: Antoni Szepietowski, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, tel. 048 086 2163667, fax 048 086 2165264, e-mail: aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl, www.lomza.powiat.lomzynski.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie.
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni bitumicznej drogi gminnej o szerokości jezdni 3,5 m na odcinku: Jarnuty-Dłużniewo-Łochtynowo (2,0 km) położonej w gminie Łomża w granicach istniejącego pasa drogowego i polega na ulepszeniu istniejącej, żwirowej nawierzchni drogi.
Zakres robót:
- Odtworzenie trasy i obsługa geodezyjna
- Profilowanie obecnego pasa jezdni żużlowej
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o średniej grubości 15 cm (w tym uzupełnienia, wzmocnienia koryta i nowa podbudowa żwirowa)
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 5 cm i szerokości 3,50 m wg PN-S96025
- Uzupełnienie poboczy
- Budowa przepustu śr. 40 cm L=6,0 (rury z wibrobetonu: 3*2,5=7,5 m)
- Oznakowanie z użyciem znaków "średnich", folia odblaskowa I generacji
- Inwentaryzacja powykonawcza.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jarnuty, Dłużniewo, Łochtynowo gmina Łomża.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.23.31.40, 45.23.32.20.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Jarnuty-Dłużniewo-Łochtynowo na odcincku 2,0 km:
- Roboty pomiarowe - 2,0 km
- Roboty ziemne - 132 m sześc.
- Profilowanie i zagęszczanie obecnego pasa jezdni zużlowej - 7165 m kw.
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o średniej grubości 15 cm - 7165 m kw.
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 5 cm - 7410 m kw.
- Przepusty rurowe śr. 40 cm - 6 m
- Oznakowanie pionowe - 24 szt. znaków
Całkowity zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna, kluczowe jego elementy podano w pkt. II.2.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 10 000,00 zł, gwarancja - 36 m-cy.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
2. Informacja banku
3. Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników
4. Potencjał techniczny
5. Doświadczenie zawodowe
6. Informacja o podwykonawcach.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - uwzględniający ostatnie 3 lata działalności (2001, 2002 i 2003) a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności.
Do powyższego oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał techniczny.
Wykonawca musi przedstawić wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu jakim dysponuje i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia (należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok budowy, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony).
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RGO-7041/I/1/05.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.06.2005, cena - 30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Urzędu Gminy.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.06.2005 godzina 09:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: do 18.08.2005.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1. Jerzy Prokopczuk
2. Szczepan Mierzejewski
3. Antoni Szepietowski.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.06.2005, godzina 09:30, Urząd Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, pokój nr 5.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.