Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia
Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) Wójt Gminy Łomża, zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej nr 105 682 B we wsi Nowe Kupiski – od DW 645 w stronę wsi Jednaczewo” prowadzonym przez Gminę Łomża, 14 września 2018 r. zostało udzielone zamówienie firmie: Zakład Drogowy „KAFIL” Wiktor Chyczyński z siedzibą w Łomży przy ul. Kalinowej 31.
Cena wybranej oferty wynosi 723 609,00 (słownie: siedemset dwadzieścia trzy tysiące sześćset dziewięć 00/100) złotych brutto.
Okres gwarancji – 60 miesięcy,
Termin realizacji – I etap do 9 listopada 2018 r. II etap – do 31 maja 2019 r.