Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu (dostawa)

WO.5343.9.2018                                                                                               Łomża 16 lipca 2018 r.

Ogłoszenie o zamówieniu (dostawa)

1.    Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna w Podgórzu, 18-400 Łomża w imieniu którego działa na podstawie pełnomocnictwa z dnia 29 czerwca 2018r.  Gmina Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża. Strona internetowa:  www.gminalomza.pl/bip, e-mail: sekretariat@gminalomza.pl

2.    Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, zgodnie art. 10 ust. 1 oraz z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity – Dz. U. 2017.1579 ze zm. (dalej zwaną ustawą Pzp).

3.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać: u Pana Antoniego Szepietowskiego
w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737329 lub 786021078 – w zakresie procedur przetargowych, i u Pana Marcina Cerana tel. 602 288 382- w zakresie przedmiotu zamówienia.  
4.    Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
34144210-3  wozy strażackie

4.1.    Nazwa przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego  dla OSP Podgórze.
Dostawa 1 szt. średniego samochody ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Pojazd musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.  Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji wydane przez właściwego ministra lub świadectwo zgodności WE.
Pojazd musi mieć ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach PSP wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, pełne świadectwo winno być dostarczone wraz
z pojazdem.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o równoważnych parametrach technicznych wymienionych w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1, stanowiącym załącznik nr 1.1  do formularza oferty, który należy wypełnić i złożyć wraz ze składaną ofertą.

4.2.    Istotne warunki dostawy i odbioru samochodu

1.    Odbiór samochodu nastąpi w dwóch etapach:
1)    Odbiór techniczno-jakościowy ma na celu sprawdzenie zgodności samochodu wraz z występującymi w nim podzespołami i wyposażeniem z wymaganiami ujętymi w SIWZ, zostanie też uzgodnione mocowanie w samochodzie sprzętu/wyposażenia.
2)    Odbiór faktyczny na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
2.    Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej
5- dniowym o dacie odbioru techniczno-jakościowego samochodu.
3.    Przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru techniczno-jakościowego nie może nastąpić później niż 3 dni przed terminem dostawy przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 umowy.
4.     Strony dopuszczają zawiadomienie w formie powiadomienia emailem.
5.    Odbiór techniczno-jakościowy samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy.
6.    Odbiór faktyczny samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
7.    W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony samochód nie odpowiada opisowi zawartemu w specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w samochodzie zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w specyfikacji technicznej
w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole zostanie wyznaczony termin usunięcia stwierdzonych odstępstw oraz data odbioru faktycznego samochodu lub wyposażenia.
Ustęp ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy.
8.    Odbioru techniczno-jakościowego dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy.
9.     Odbiór faktyczny (zdawczo-odbiorczy) samochodu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu odbioru techniczno-jakościowego w terminie określonym w protokole odbioru techniczno-jakościowego. Protokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez obie strony, zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
10.     Odbioru faktycznego samochodu dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego, w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy.
11.    Przyjęty protokół odbioru faktycznego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
12.    W dniu odbioru faktycznego pojazdu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do jego zarejestrowania i użytkowania: fakturę Vat, aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (NBOP) i inną dokumentację niezbędna do rejestracji pojazdu przez zamawiającego, w tym kartę pojazdu oraz wymagane świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego, dokumentację techniczną, instrukcję obsługi pojazdu (całego samochodu, podwozia i poszczególnych urządzeń wraz ze schematem instalacji elektrycznej), dokument gwarancji (kartę gwarancyjną), wykaz adresów punktów serwisowych podwozia pojazdu na ternie całego kraju oraz harmonogram przeglądów pojazdu. Samochód ma mieć aktualne badania techniczne. Cała dokumentacja ma być sporządzona w języku polskim.
13.    Szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu, w ciągu 1 dnia roboczego, odbędzie się
w terminie i miejscu odbioru faktycznego. Protokół z przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go odbyły zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony umowy.
14.    Z chwilą wydania samochodu Zamawiającemu, przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z samochodami, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia samochodu.

5.    Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
6.    Termin wykonania zamówienia – do 30 dni od daty podpisania umowy
7.    Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
8.    Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
8.1.    spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
a)    w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zadania polegające na dostawie średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego
o wartości brutto nie mniejszej niż 500 tys. zł każde.

8.2.    nie podlegają wykluczeniu:
a)    na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
b)    na podstawie art. 24 ust. 5.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
w zakresie pkt 1, tj.:
1)    w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2017 r. poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 ze zm.),
8.3.    Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
8.4.    Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.12 ustawy Pzp.

9.    Dokumenty:
1.    Do oferty (zał. Nr 1 i 1.1. do SIWZ) każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr: 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.    Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w zał. nr 2 do SIWZ.
UWAGA! Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
3.    W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
2)     oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

4.    W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu zamawiający żąda następującego dokumentu:
1)    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 507).
2)    oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,  o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI SIWZ pkt 3 ppkt 2 należy złożyć
w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.gminalomza.pl/bip wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert zgodnie z zamieszczonym do SIWZ wzorem.
5.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI SIWZ pkt 4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale XI SIWZ pkt 4  ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XI SIWZ pkt 4 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
6.    Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego
w rozdziale XI SIWZ pkt 3  ppkt 1, dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
7.    W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)    oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia,
2)    wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania,
3)    przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XI SIWZ pkt 3 ppkt 1,
8.    W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w rozdziale XI pkt. 3 ppkt 1) i pkt 4 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego,
w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie
z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
9.    Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)    Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ,
2)    Wypełniony formularz - wg załączonego wzoru załącznik nr 1.1 do SIWZ
3)    Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku   gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika - wg załączonego wzoru załącznik nr 6.

9.    Wadium.
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
10.    Kryteria:
10.1.     cena – waga 80 %,
10.2.     okres gwarancji – waga 20 %,
11.    Oferty należy składać do dnia 25 lipca 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
12.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 lipca 2018 r. o godzinie 1030 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j. w.

 

Wójt

mgr PIotr Kłys

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 16 lip 2018 14:05
Data opublikowania: poniedziałek, 16 lip 2018 14:58
Data przejścia do archiwum: czwartek, 26 lip 2018 14:31
Opublikował(a): Antoni Szepietowski
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1447 razy