Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA PRZEBUDOWĘ DROGI

ulica Spokojna w Giełczynie

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Zamawiający: Gmina Łomża
reprezentowana przez wójta gminy Piotra Kłysa

 Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 224 50 05 wew. 325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę ulicy Spokojnej w Giełczynie”.

Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6.

    • Nazwa przedmiotu zamówienia: 

„przebudowa jezdni i budowa chodnika na ulicy Spokojnej we wsi Giełczyn od km 0+000 do km 0+760”.

    • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
      1. wykonanie – z podziałem na dwa etapy – etap I: wykonanie jezdni wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży wzdłuż jezdni, etap II: wykonanie chodników i zjazdów na posesje.

    1. Obsługa geodezyjna,
    2. Roboty drogowe:
    3. rozbiórka istniejącej nawierzchni zjazdów – ok. 610 m2,
    4. rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej – ok. 3 000 m2,
    5. roboty ziemne – zdjęcie humusu – ok. 330 m3,
    6. wykonanie korytowania – ok. 5 160 m2,
    7. ustawienie krawężników 15 x 30 cm – ok. 760 m,
    8. ustawienie obrzeży 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu wzdłuż jezdni – ok. 727 m,
    9. budowa jezdni o konstrukcji, jak niżej – ok. 4 815 m2,:
    • podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30, o grubości 22 cm,
    • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 8 cm,
    • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4 cm,

    1. ustawienie obrzeży 8 x 30 cm wokół zjazdów – ok. 103 m,
    2. wykonanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej polbruk na podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30, o grubości 20 cm – ok. 310 m2,
    3. wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej polbruk na podsypce piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30, o grubości 15 cm – ok. 850 m2.
    4. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.

 

    1. Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.

Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

    • Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

    • Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

    • Termin wykonania zamówienia – I etap nie później, jak do 10 grudnia 2018 r., II etap nie później, jak do 30 maja 2019 r.
    • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
    • Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:

    1. zdolności technicznej lub zawodowej,
    2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.

Dokumenty:

        1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

Ad. 1.

    1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 (słownie: jeden milion 00/100) złotych każda,
    2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.

Ad. 2.

    1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 800 000,00 (słownie: osiemset tysięcy 00/100) złotych,
    2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

    1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
    2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.

Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.

Wadium.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych.

Kryteria oceny ofert dla obu części:

    • Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 20 %, termin wykonania I etapu – waga 20 %.
    • Oferty należy składać do dnia 17 lipca 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
    • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2018 r. o godzinie 1030 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 29 cze 2018 13:44
Data opublikowania: piątek, 29 cze 2018 14:18
Data przejścia do archiwum: środa, 18 lip 2018 08:29
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 1565 razy