Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

przebudowa drogi Stare Sierzputy - droga krajowa nr 61

Ogłoszenie o zamówieniu

 

    • Zamawiający: 

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-224 50 05, województwo podlaskie, powiat łomżyński.



    1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

    1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 224 50 05 wew. 325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na budowę drogi DK61 – Stare Sierzputy”.



    • Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233223-8, 45232300-5 i 45231400-9.



    • Nazwa przedmiotu zamówienia: 

„przebudowa drogi gminnej nr 105 682 B i nr 105 685 B droga krajowa 61 – Stare Sierzputy”.

 

    • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
    1. obsługa geodezyjna,
    2. roboty drogowe – CPV nr 45233223-8:




    1. wycinka drzew – ok. 17 szt.,
    2. rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej – ok. 3 680 m2,
    3. roboty rozbiórkowe przepustów – ok. 38 m, zjazdów itp. – ok. 50 m2,
    4. roboty ziemne – ok. 2 170 m3,
    5. wykonanie skarpy z gruntu stabilizowanego wapnem – ok. 190 m3,
    6. wykonanie odwodnienia – 1 studnia betonowa, ok. 13,5 m rurociągu i 4 studnie osadnikowe z kratami,
    7. ustawienie krawężników – ok. 725 m,
    8. wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 6 1250 m2:

    • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grubości 4 cm,

 

    • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W grubości 8 cm,

 

    • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 22 cm,

    1. wykonanie zjazdów na pola o nawierzchni bitumicznej – warstwa ścieralna 6 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30, o grubości 22 cm – ok. 315 m2,
    2. wykonanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej polbruk gubości 8 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30, o grubości 20 cm – ok. 207 m2,
    3. wykonanie chodników o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 730 m2, - uwaga: Zamawiający zastrzega możliwość zrezygnowania z wykonywania chodników.
    4. wykonanie poboczy żwirowych, o grubości 8 cm – ok. 1 400 m2,
    5. ostawienie barier ochronnych typu „olsztyńskiego” – ok. 70 m,
    6. oznakowanie pionowe – 27 szt.

    7. oświetlenie drogowe – CPV nr 45232300-5:




    1. ułożenie kabli zasilających – ok. 605 m,
    2. ułożenie rur ochronnych na kablu energetycznym do oświetlenia – ok. 68 m,
    3. wymiana istniejących słupów oświetleniowych na wirowane – 4 szt.,
    4. wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne – 7 szt.,
    5. ustawienie nowych słupów metalowych z zamontowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych – 11 szt.

 

    1. przebudowa telekomunikacji – CPV nr 45231400-9:

 

    1. ułożenie nowych kabli telekomunikacyjnych – ok. 980 m
    2. ułożenie rur ochronnych na kablu telekomunikacyjnym – ok. 194 m,

      projekt organizacji ruchu na czas budowy.

 

 

    1. Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.

 

    • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

 

    • Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

 

    • Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

 

    • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 listopada 2018 r.

 

    • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

    • Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:

 

    1. zdolności technicznej lub zawodowej,
    2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.

 

    • Dokumenty:

      Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że: 

 

Ad. 1.



    1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 (słownie: jeden milion 00/100) złotych każda,
    2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.

 

    1. Ad. 2.

 

    1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 1 000 000,00 (słownie: jeden milion 00/100) złotych,
    2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

 

    1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
    2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.

Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.


    • Wadium.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych.



    • Kryteria oceny ofert dla obu części:

        1. Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 30 %, termin wykonania – waga 10 %.

Oferty należy składać do dnia 22 marca 2018 r. do godziny 900 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 marca 2018 r. o godzinie 915 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 7 mar 2018 15:14
Data opublikowania: środa, 7 mar 2018 15:39
Data przejścia do archiwum: piątek, 23 mar 2018 09:21
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 1846 razy