ZAPYTANIE NA WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE WYBORU BIEGŁEGO REWIDENTA
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Łomża, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, tel. (086) 224 50 05
e-mail: sekretariat@gminalomza.pl
OPIS PRZEDMIOTU ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT
Kod CPV: 79.21.20.00-3
Biegły rewident dokona badania przygotowanego sprawozdania finansowego za okres realizacji projektu od dnia 01.07.2017 - 29.12.2017 r. (termin zgodny z umowa o dofinansowanie), składanego do Urzedu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w związku z rozliczeniem dotacji udzielonej z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 i sporządzi protokół z badania sprawozdania końcowego wg udostępnionego przez zamawiającego wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz wykona pisemną opinię w sprawie rzetelności i prawidłowości przedstawionego sprawozdania.
Badanie powinno obejmować:
a) ocenę prawidłowości poniesionych wydatków projektu, zgodnie z Procedurą udzielania zamówień przez dotacobiorców, stanowiącej załącznik do umowy o dofinansowanie projektu
b) zgodność kategorii poniesionych wydatków i wysokości poniesionych wydatków z wydatkami planowanymi
c) kompletność dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki
d) zgodność wydatków projektu przedstawionych w sprawozdaniu finansowym z wydatkami w wyodrębionej dla projektu ewidencji księgowej
e) zachowanie terminów związanych z rozliczaniem się ze środków dotacji
f) zachowanie terminów związanych z rozliczaniem się ze środków dotacji
g) poprawność dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki
h) poprawność dokumentacji pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi aktualnymi przepisami prawa w szczególności z ustawą o finansowach publicznych i ustawą o rachunkowości
Wartość umowna projektu: 106 879,47 zł
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
3.1. Ogólne warunki udziału w postępowaniu:
- ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposaidająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące współniem o ile spełniają warunki okreslone w zapytaniu
- każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
3.2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zonowiązani są przedłozyć odpowiednie dokumenty w formie kserokopii za zgodność z oryginałęm (zgodnie z załącznikiem nr 3)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub ma możliwość dysponowania:
- biegłym rewidentem - osoba wpisana do rejestru biegłych rewidentów, o których mowa w art.5 ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1000).
3.3. Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem skadania ofert
- dokumenty/ poświadczenia potwierdzające spełnienei warunków wskazanych w pkt. 3.1.-3.2.
IV. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY:
4.1. Opis sposobu obliczania ceny:
a) podana w ofercie cena musi obejmowac wszelkie koszta jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia
b) cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w okreslonym terminie wraz z podatkiem VAT
c) cenę ofertową należy podać w PLN
d) w ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia wokreslonym terminie
e) każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę. Oferty z cenami wariantowymi będa odrzucone.
4.2. Spośród ofert nieodrzuconych przez Zamawiającegom wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi na podstawie nastepujących kryteriów oceny ofert:
Cena (c) - 90%
NCx90/C
gdzie: NC- najniższa zaoferowana cena, C - cena oferty punktowanej
Doświadczenie zawodowe (D) - 10 %
Doświadczenie zawodowe (usługi polegające na badaniu sprawozdań finansowych podmiotów realizujących zadania współfinansowane ze środków unijnych lub badaniu sprawozdań z realizacji zadań współfinansowanych ze środków unijnych w okresie ostatnich trzech lat) - wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 4.
Drugie kryterium oceny ofert na wykonanie usługi będzie liczone następująco:
0-1 usługa - 0 pkt.
2-3 usługi - 5 pkt
powyżej 3 usług - 10 pkt.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszegow arunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie kserokopii za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana wiedza i doświadczenie.
Na ocenę końcową oferty danego Wykonawcy składa się suma punktów z obu kryteriów.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, OKRES ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Oferta na wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez Biegłego Rewidenta badania sprawozdań finansowych z realizacji projektu pn. "Z ludźmi i dla ludzi - partycypacyjne przygotowanie Gminnego Programu rewitalizacji dla Gminy Łomża na lata 2018 - 2022" (oferta cenowa na załączonym formularzu - Zał. 1 wraz z niezbędnymi załącznikami) powinna zostać dostarczona w zamknietej kopercie opisanej:
Oferta na wykonanie usługi - przeprowadzenie przez Biegłego Rewidenta badania sprawozdań finansowych z z realizacji projektu pn. "Z ludźmi i dla ludzi - partycypacyjne przygotowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Łomża na lata 2018-2022"
do Sekretariatu UG Łomża, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, pok. nr 4 do dnia 29 listopada, godz. 12.00
lub drogą elektroniczną w postaci nieedytowanej (PDF, JPG itd) na adres: sekretariat@gminalomza.pl, również do dnia 29 listopada do godz. 12.00.
Formularze przesłane emailem muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i zescanowane.
2. Decyduje data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będa rozpatrywane.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę
4. Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
VI. OSOBY DO KONTAKTU:
Katarzyna Modzelewska - inspektor ds pozyskiwania środków zewnętrznych
tel. (086) 224 50 05, email: kmodzelewska@gminalomza.pl
VII. INFORMACJA O WYBRANEJ OFERCIE
Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://gminalomza.pl/bip
- Zapytanie na wykonanie usługi (docx) 22 lis 2017 12:12 0,05 MB
- Formularz oferty (docx) 22 lis 2017 12:12 0,04 MB
- Wzór protokołu z kontroli sprawozdania (docx) 22 lis 2017 12:12 0,05 MB
- Wykaz osób (docx) 22 lis 2017 12:13 0,05 MB
- Wykaz usług (docx) 22 lis 2017 12:13 0,05 MB
- Oświadczenie (docx) 22 lis 2017 12:13 0,04 MB
- Wzór sprawozdania z realizacji projektu (doc) 22 lis 2017 12:13 0,09 MB