PRZETARG NA ROBOTY
WI.7013.67.09.1.2017.KL Łomża 15 maja 2017 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
- Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.
- Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę parkingu UG”.
- Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45223300-9 i 45316110-9
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
„przebudowa parkingu przed Urzędem Gminy Łomża”.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- Obsługa geodezyjna,
- Roboty budowlane:
- Roboty drogowe – CPV nr 45223300-9:
- Roboty rozbiórkowe istniejącej infrastruktury drogowej – krawężników, obrzeży, nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej,
- Przestawienie tablicy reklamowej – 1 szt.
- Roboty ziemne – ok. 240 m3,
- Wykonanie jezdni dróg manewrowych i stanowisk parkingowych o konstrukcji jak niżej – ok. 1 700 m2,
- warstwa ścieralna z kostki betonowej polbruk o grubości 8 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości średnio 20 cm,
- Wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm – na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 130 m2,
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej polbruk bez fazki – ok. 28 m2,
- Wykonanie ścianek oporowych przy podjeździe dla niepełnosprawnych – ok. 4,9 m3,
- Zamontowanie bariery zabezpieczającej wjazd na parking (szlaban uchylny) – 1 szt.
- Wykonanie trawników płaskich i na skarpach – ok. 380 m2,
- Wykonanie żywopłotu z tui – ok. 120 krzewów,
- Oznakowanie pionowe – 5 szt. na 3 słupkach,
- Ustawienie masztów flagowych – 3 szt.
Oświetlenie parkingu i monitoring – CPV nr 45316110-9:
- Ustawienie szafki i złącza do zasilania oświetlenia – po 1 szt.,
- Ułożenie okablowania do oświetlenia, monitoringu i zasilania zapór uchylnych – różne kable wg projektu – bez montowania kamer – ok. 430 m,
- Ustawienie słupów oświetleniowych metalowych z wysięgnikami po 2 na każdym – 2 szt.,
- Zamontowanie opraw oświetleniowych LED – 4 szt.
- Projekt organizacji ruchu na czas budowy.Szczegółowy zakres rzeczowy i jakościowy został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót.
- Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wymagania jakościowe i materiałowe.
Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
- Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców.
- Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 listopada 2017 r.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b pkt 2 i 3 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
- Dokumenty:
- Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:
- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych każda.
- dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg i sieci energetycznych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych.
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkcie 7.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkcie 7.2.
- Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2 ust. 12 działu VI SIWZ.
- Wykonawca – w ciągu trzech dni od otwarcia ofert – złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
- Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.
- Kryteria oceny ofert:
- Kryteria: cena – waga 60 %, okres pielęgnacji zieleni – waga 20 %, termin zakończenia robót – waga 20 %.
- Oferty należy składać do dnia 30 maja 2017 r. do godziny 900 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 maja 2017 r. o godzinie 915 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
- SIWZ (pdf) 15 maj 2017 16:25 0,39 MB
- projekt zagospodarowania (pdf) 15 maj 2017 16:25 0,58 MB
- profil 1. (pdf) 15 maj 2017 16:26 0,04 MB
- profil 2. (pdf) 15 maj 2017 16:26 0,04 MB
- profil 3. (pdf) 15 maj 2017 16:26 0,04 MB
- przekroje konstrukcyjne (pdf) 15 maj 2017 16:27 0,17 MB
- ścianki oporowe (pdf) 15 maj 2017 16:27 0,16 MB
- wymiarowanie parkingu (pdf) 15 maj 2017 16:27 0,66 MB
- poprzeczniki (pdf) 15 maj 2017 16:28 0,31 MB
- oznakowanie (pdf) 15 maj 2017 16:28 0,25 MB
- opis techniczny-pb (pdf) 15 maj 2017 16:29 0,39 MB
- oświetlenie i monitoring-pw (pdf) 15 maj 2017 16:34 2,78 MB
- SSTWiOR (pdf) 15 maj 2017 16:36 1,56 MB
- przedmiar robót (pdf) 15 maj 2017 16:40 5,25 MB
- tabela robót ziemnych (pdf) 15 maj 2017 16:41 0,09 MB
- załączniki-edytowalne (rtf) 15 maj 2017 16:41 0,37 MB