Przetarg na roboty drogowe
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.
-
Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na przebudowę drogi w Andrzejkach”.
-
Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6
-
Nazwa przedmiotu zamówienia:
„„przebudowa drogi gminnej nr 105 796 B ulica Polna we wsi Podgórze od km 0+000,00 do km 0+240,00”.
-
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
-
Obsługa geodezyjna,
-
Roboty drogowe:
-
roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni i dwóch przepustów,
-
roboty ziemne – w tym rozbiórka podbudowy z kruszywa i rozplantowanie go wraz z zagęszczeniem na sąsiednie drodze gminnej, wskazanej przez Zamawiającego – ok. 580 m3,
-
wykonanie poszerzenia skrzyżowania z ulicą Szkolną z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm na podbudowie z betonu grubości 20 cm – ok. 58 m2,
-
ustawienie krawężników 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 375 m,
-
wykonanie warstwy ścieralnej na ulicy Kościelnej (dojazd od ul. Kościelnej do zakładów mięsnych) z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 5 cm – ok. 470 m2,
-
wykonanie jezdni ulicy Polnej o konstrukcji jak niżej – ok. 1 130 m2,
-
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 5 cm,
-
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S o grubości 7 cm,
-
podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości 20 cm,
-
wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm – ok. 340 m2,
-
wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 15 cm – ok. 130 m2,
-
oznakowanie pionowe – 6 szt.
-
Projekt organizacji ruchu na czas budowy,
-
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
-
Wymagania jakościowe i materiałowe.
Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
-
Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców.
-
Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 sierpnia 2017 r.
-
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b pkt 2 i 3 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
-
Dokumenty:
-
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:
-
-
wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda.
-
dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
-
znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych,
-
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.
-
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
-
Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
-
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkcie 7.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
-
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
-
zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkcie 7.2.
-
Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2 ust. 12 działu VI SIWZ.
-
Wykonawca – w ciągu trzech dni od otwarcia ofert – złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy 00/100) złotych.
-
Kryteria oceny ofert:
-
Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 20 %, termin zakończenia robót– waga 20 %.
-
-
Oferty należy składać do dnia 15 marca 2017 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2017 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
- SIWZ (pdf) 28 lut 2017 14:26 0,38 MB
- przedmiar robót (pdf) 28 lut 2017 14:27 5,19 MB
- PZT (pdf) 28 lut 2017 14:27 1,06 MB
- profil (pdf) 28 lut 2017 14:27 0,54 MB
- przekroje konstrukcyjne (pdf) 28 lut 2017 14:28 0,39 MB
- szczegóły konstrukcyjne (pdf) 28 lut 2017 14:29 0,28 MB
- poprzeczniki (pdf) 28 lut 2017 14:28 1,01 MB
- poszerzenie przy ul. Szkolnej (pdf) 28 lut 2017 14:30 0,1 MB
- SSWiOR (pdf) 28 lut 2017 14:30 2,07 MB
- edytowalne załączniki (rtf) 28 lut 2017 14:31 0,17 MB