Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na roboty drogowe

budowa drogi gminnej we wsi Andrzejki

Ogłoszenie o zamówieniu

 

  • Zamawiający:

 

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na budowę drogi w Andrzejkach”.

  • Przedmiot zamówienia.

 

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6

  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

 

„budowa drogi gminnej nr 105 698 B i nr 105 695 B we wsi Andrzejki”.

  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

 

  1. Obsługa geodezyjna,

  2. Roboty drogowe:

  1. Roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni i dwóch przepustów,

  2. Roboty ziemne – w tym rozbiórka podbudowy z kruszywa i rozplantowanie go wraz z zagęszczeniem na sąsiednie drodze gminnej, wskazanej przez Zamawiającego – ok. 540 m3,

  3. Wykonanie 2 przepustów o średnicy 40 cm,

  4. Wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 4 850 m2,

  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 o grubości 5 cm,

  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16S 35/50 o grubości 7 cm,

  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C 50/30 o grubości 20 cm,

  1. Wykonanie zjazdów na posesje z masy bitumicznej – warstwa wiążąca grubości 5 cm, ścieralna 4 cm – na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm – ok. 32 m2,

  2. Wykonanie zjazdów na posesje z pospółki, grubości 8 cm – na podbudowie z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm – ok. 280 m2,

  3. Oznakowanie pionowe – 16 szt.

  1. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,

    Zakres rzeczowy robót do wykonania określa

  • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.

  • Wymagania jakościowe i materiałowe.

 

Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

  • Podwykonawcy:

 

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców.

  • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 sierpnia 2017 r.

  • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  • Warunki udziału w postępowaniu.

 

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b pkt 2 i 3 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.

  • Dokumenty:

    1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

 

  1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 700 000,00 (słownie: siedemset tysięcy 00/100) złotych każda.

  2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,

  3. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 (słownie: pięćset tysięcy 00/100) złotych,

  4. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.

    1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

    2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

    3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

    5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkcie 7.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

  1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

  2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkcie 7.2.

    1. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie 2 ust. 12 działu VI SIWZ.

    2. Wykonawca – w ciągu trzech dni od otwarcia ofert – złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) złotych.

  • Kryteria oceny ofert:

    1. Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 20 %, termin zakończenia robót– waga 20 %.

  • Oferty należy składać do dnia 15 marca 2017 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2017 r. o godzinie 1030 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 28 lut 2017 14:05
Data opublikowania: wtorek, 28 lut 2017 14:25
Data przejścia do archiwum: czwartek, 16 mar 2017 15:20
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 1982 razy