KOMUNIKAT WÓJTA GMINY ŁOMŻA o zmianie SIWZ
Wiadomość przeniesiona do archiwum
dot. przetargu na ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża" z dnia 15 czerwca 2015 r
WGP.7031.10.2015
Łomża, dn. 7 lipca 2015r.
KOMUNIKAT WÓJTA GMINY ŁOMŻA o zmianie SIWZ dot. przetargu na ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża" z dnia 15 czerwca 2015 r
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Łomża zawiadamia o zmianie treści wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przetargu nieograniczonym na ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża" z dnia 15 czerwca 2015 r., w zakresie:
- w § 8 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
dodaje się lit. n) tj.: n) Zamawiający może odstąpić od naliczenia kary umownej o której mowa w lit. f pod warunkiem, że w roku którego nieosiągnięte poziomy dotyczą, Wykonawca nie dopuścił się naruszeń warunków umowy mających wpływ na uzyskane poziomy, w szczególności warunków o których mowa w § 5 ust. 2, 14, 15, 17, a nieosiągnięcie wymaganych poziomów wystąpiło
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
- w § 10 ust. 3 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
w dotychczasowym brzmieniu:
3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności wymienionych w lit. a - c,
e) uzasadnienie winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian opisanych w lit. a - c na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
f) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności wymienione w lit. a – c,
otrzymuje – po zmianie - brzmienie:
3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) ceny za przyjęcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01)
w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
e) uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności wymienionych w lit. a - d,
f) uzasadnienie winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian opisanych w lit. a - d na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
g) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności wymienione w lit. a – d.
- w § 10 ust. 4 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
w dotychczasowym brzmieniu:
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
otrzymuje – po zmianie - brzmienie:
4. Z początkiem każdego roku kalendarzowego realizacji zamówienia strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających w dużym stopniu na zmianę kosztu wykonania zamówienia. Uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia ze szczegółowym wyliczeniem wpływu czynników zewnętrznych na koszty wykonania zamówienia zgłaszany jest do 31 października danego roku realizacji zamówienia. Zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od 1 stycznia kolejnego roku realizacji zamówienia.
- w § 10 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
dodaje się ust. 5 tj.: 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
Treść wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 po zmianie dołączono do ogłoszenia o przetargu z dnia 15 czerwca 2015 r.
Zmiana treści wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu o której mowa w art. 38 ust. 4a Pzp. oraz nie powoduje przedłużenia terminu składania ofert w rozumieniu art. 38 ust. 6 Pzp.
W związku ze zmianą treści wzoru umowy ulega zmiana treści odpowiedzi z dnia 25 czerwca 2015 r. na pytanie z dnia 23 czerwca 2015r. Zmianę treści odpowiedzi dołączono do ogłoszenia o przetargu.
Wójt
mgr Piotr Kłys
Łomża, dn. 7 lipca 2015r.
KOMUNIKAT WÓJTA GMINY ŁOMŻA o zmianie SIWZ dot. przetargu na ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża" z dnia 15 czerwca 2015 r
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Łomża zawiadamia o zmianie treści wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przetargu nieograniczonym na ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Łomża" z dnia 15 czerwca 2015 r., w zakresie:
- w § 8 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
dodaje się lit. n) tj.: n) Zamawiający może odstąpić od naliczenia kary umownej o której mowa w lit. f pod warunkiem, że w roku którego nieosiągnięte poziomy dotyczą, Wykonawca nie dopuścił się naruszeń warunków umowy mających wpływ na uzyskane poziomy, w szczególności warunków o których mowa w § 5 ust. 2, 14, 15, 17, a nieosiągnięcie wymaganych poziomów wystąpiło
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
- w § 10 ust. 3 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
w dotychczasowym brzmieniu:
3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności wymienionych w lit. a - c,
e) uzasadnienie winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian opisanych w lit. a - c na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
f) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności wymienione w lit. a – c,
otrzymuje – po zmianie - brzmienie:
3. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) ceny za przyjęcie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01)
w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
e) uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności wymienionych w lit. a - d,
f) uzasadnienie winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian opisanych w lit. a - d na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
g) zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności wymienione w lit. a – d.
- w § 10 ust. 4 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
w dotychczasowym brzmieniu:
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
otrzymuje – po zmianie - brzmienie:
4. Z początkiem każdego roku kalendarzowego realizacji zamówienia strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających w dużym stopniu na zmianę kosztu wykonania zamówienia. Uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia ze szczegółowym wyliczeniem wpływu czynników zewnętrznych na koszty wykonania zamówienia zgłaszany jest do 31 października danego roku realizacji zamówienia. Zmiana wynagrodzenia wymaga akceptacji stron i obowiązuje od 1 stycznia kolejnego roku realizacji zamówienia.
- w § 10 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ
dodaje się ust. 5 tj.: 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
Treść wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 po zmianie dołączono do ogłoszenia o przetargu z dnia 15 czerwca 2015 r.
Zmiana treści wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu o której mowa w art. 38 ust. 4a Pzp. oraz nie powoduje przedłużenia terminu składania ofert w rozumieniu art. 38 ust. 6 Pzp.
W związku ze zmianą treści wzoru umowy ulega zmiana treści odpowiedzi z dnia 25 czerwca 2015 r. na pytanie z dnia 23 czerwca 2015r. Zmianę treści odpowiedzi dołączono do ogłoszenia o przetargu.
Wójt
mgr Piotr Kłys
Pliki do pobrania:
- Kominukat Wójta Gminy Łomża o zmianie SIWZ (pdf) 7 lip 2015 11:02 0,74 MB
- załącznik 2 - aktualny wzór umowy (po zmianie) (pdf) 7 lip 2015 11:14 0,41 MB