Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

ulica Łąkowa we wsi Stare Kupiski
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy, adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Naczelnika Wydziału Infrastruktury Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1500 tel. 86 4737325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1a, pok. nr 10.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 767 B ulica Łąkowa we wsi Stare Kupiski
od km 0+000 do km 0+300”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe:
1. Karczowanie pni o śr. 10-130 cm – 30 szt.,
2. Przesunięcie hydrantu nadziemnego – 1 szt.,
3. Usunięcie humusu warstwa grubości 20 cm – ok. 525 m2,
4. Wykonanie wykopów z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km – ok. 1 052 m2,
5. Profilowanie dna wykopów – ok. 935 m2,
6. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – ok. 1 704 m2,
7. Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm – ok. 640 m,
8. Wykonanie jezdni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm – ok. 1 704 m2,
9. Wykonanie poboczy grubości 8 cm z pospółki – ok. 234,50 m2,
10. Ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 cm – ok. 68 m,
11. Wykonanie 12 zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, kolorowej, na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 90 m2,
12. Wykonanie 4 zjazdów o nawierzchni z kruszywa naturalnego grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 22,80 m2,
13. Oznakowanie pionowe – 12 szt. znaków/13 słupkach,
14. Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych – 8 szt.,
15. Wyrównanie terenu w granicach pasa drogowego – ok. 672 m2,
16. Oczyszczenie przepustu w drodze wojewódzkiej – szt. 1/14 m,
17. Oczyszczenie rowów w drodze wojewódzkiej – 24 m.
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• projekcie budowlanym,
• przedmiarze robót.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
b) Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.3.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 października 2015 r.
5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej.
9. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
10. Dokumenty:
10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych.
10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
11. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) złotych.
12. Kryteria oceny ofert:
12.1. Kryterium: Cena – waga 80 %,
12.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
12.3. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10 %.
13. Oferty należy składać do dnia 20 lipca 2015 r. do godziny 1200 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2015 r. o godzinie 1230 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 3 lip 2015 13:27
Data opublikowania: piątek, 3 lip 2015 13:37
Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 lip 2015 13:19
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2563 razy