PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
ulica Leśna w Starych Kupiskach
Łomża, dnia 26 stycznia 2015 r.
Wójt Gminy Łomża zawiadamia, że Gmina Łomża ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych według poniższego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża, adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 726 B ulica Leśna we wsi Stare Kupiski od km 0+726,12 do km 1+890,70”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe:
1. Wycięcie drzew o śr. 10-15 cm – 1 szt.,
2. Przesunięcie hydrantu nadziemnego – 1 szt.,
3. Wykonanie korytowania na głębokość 30 cm – ok. 3 370 m2,
4. Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 4 613 m2,
5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego – ok. 3 595 m2,
6. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – ok. 2641 m2,
7. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubość 5 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16W – ok. 4 255 m2,
8. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubość 3 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 8S – ok. 4 165 m2,
9. Wykonanie poboczy z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubości 5 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16W i grubości 3 cm, mieszanka AC 8S – ok. 1 747 m2,
10. Wykonanie poboczy z mieszanki piaszczysto-gliniastej, grubość 8 cm – ok. 1 155 m2,
11. Wykonanie 18 zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego – ok. 50 m2,
12. Oznakowanie pionowe – 22 szt. znaków/18 słupkach,
13. Oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową – ok. 144 m2,
14. Zamontowanie / wykonanie progów zwalniających – 2 szt.
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• projekcie budowlanym,
• przedmiarze robót.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
b) Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.3.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 czerwca 2015 r.
5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej.
9. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
10. Dokumenty:
10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 600 000,00 (sześćset tysięcy 00/100) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 (sto tysięcy) złotych.
10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
11. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) złotych.
12. Kryteria oceny ofert:
12.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
12.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
13. Oferty należy składać do dnia 10 lutego 2015 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2015 r. o godzinie 1030 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Łomża – adres j.w. (oddzielny budynek przy drodze wjazdowej do szpitala zakaźnego)
Wójt Gminy Łomża
Piotr Kłys
Wójt Gminy Łomża zawiadamia, że Gmina Łomża ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych według poniższego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża, adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 726 B ulica Leśna we wsi Stare Kupiski od km 0+726,12 do km 1+890,70”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe:
1. Wycięcie drzew o śr. 10-15 cm – 1 szt.,
2. Przesunięcie hydrantu nadziemnego – 1 szt.,
3. Wykonanie korytowania na głębokość 30 cm – ok. 3 370 m2,
4. Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 4 613 m2,
5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego – ok. 3 595 m2,
6. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – ok. 2641 m2,
7. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubość 5 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16W – ok. 4 255 m2,
8. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubość 3 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 8S – ok. 4 165 m2,
9. Wykonanie poboczy z betonu asfaltowego wg WT-1 i WT-2 z 2010 r., grubości 5 cm, mieszanka mineralno-asfaltowa AC 16W i grubości 3 cm, mieszanka AC 8S – ok. 1 747 m2,
10. Wykonanie poboczy z mieszanki piaszczysto-gliniastej, grubość 8 cm – ok. 1 155 m2,
11. Wykonanie 18 zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego – ok. 50 m2,
12. Oznakowanie pionowe – 22 szt. znaków/18 słupkach,
13. Oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową – ok. 144 m2,
14. Zamontowanie / wykonanie progów zwalniających – 2 szt.
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• projekcie budowlanym,
• przedmiarze robót.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
b) Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.3.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 czerwca 2015 r.
5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej.
9. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
10. Dokumenty:
10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 600 000,00 (sześćset tysięcy 00/100) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 (sto tysięcy) złotych.
10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
11. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100) złotych.
12. Kryteria oceny ofert:
12.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
12.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
13. Oferty należy składać do dnia 10 lutego 2015 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2015 r. o godzinie 1030 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Łomża – adres j.w. (oddzielny budynek przy drodze wjazdowej do szpitala zakaźnego)
Wójt Gminy Łomża
Piotr Kłys
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 27 sty 2015 09:20 0,41 MB
- załączniki do oferty (rtf) 27 sty 2015 09:29 0,16 MB
- Sytuacja-od 0+726,12 do 0+989,15 (pdf) 27 sty 2015 09:21 1,47 MB
- Sytuacja-od 0+989,15 do 1+460,17 (pdf) 27 sty 2015 09:22 0,98 MB
- sytuacja-od 1+460,17 do 1+890,70 (pdf) 27 sty 2015 09:22 1,09 MB
- profil podłużny (pdf) 27 sty 2015 09:23 0,03 MB
- przekrój konstrukcyjny (pdf) 27 sty 2015 09:23 0,29 MB
- opis techniczny do proj.bud. (pdf) 27 sty 2015 09:23 0,22 MB
- oznakowanie-od 0+726,12 do 0+989,15 (pdf) 27 sty 2015 09:24 2,15 MB
- oznakowanie-od 0+989,15 do 1+460,17 (pdf) 27 sty 2015 09:24 1,4 MB
- oznakowanie-od 1+460,17 do 1+890,70 (pdf) 27 sty 2015 09:25 1,51 MB
- opis do POR (pdf) 27 sty 2015 09:27 0,09 MB
- przedmiar robót (pdf) 27 sty 2015 09:28 2,24 MB
- specyfikacje techniczne (pdf) 27 sty 2015 09:29 1,46 MB
- POPRAWIONY przedmiar (pdf) 4 lut 2015 08:00 2,24 MB