PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
ulica Miodowa we wsi Konarzyce
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy, Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 800 do 1500 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 784 B ulica Miodowa we wsi Konarzyce”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Przebudowa ulicy Miodowej we wsi Konarzyce:
1. Zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami dwudzielnymi Ø 110 mm – 124,65 m,
2. Zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami dwudzielnymi Ø 58 mm – 27,00 m,
3. Wykonanie rowu krytego z rur PCV Ø 30 cm – 31,00 m,
4. Wykonanie studni z kręgów betonowych Ø 100 cm – 1 szt.,
5. Wykonanie studni osadnikowych Ø 50 cm – 2 szt.,
6. Wykopy pod drogę wraz z odwiezieniem urobku – ok. 1085 m3,
7. Wykopy pod drogę z wykorzystaniem materiału na miejscu – ok. 40 m3,
8. Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm – 657 m,
9. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – 1 971 m2,
10. Wykonanie jezdni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm – 1 869 m2,
11. Wykonanie jezdni z tłucznia kamiennego, grubość 10 cm (nawrotka na końcu ulicy) – ok. 102 m2,
12. Ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 6 x 20 cm – ok. 262 m,
13. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk, grubości 6 cm – po prawej stronie ulicy – ok. 387 m2,
14. Ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 8 x 30 cm – ok. 84 m,
15. Wykonanie 14 zjazdów na posesje (po jednym na każdą działkę po stronie prawej, jeden po lewej i na posesję szkoły) z kostki betonowej polbruk, grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 560 m2,
16. Oznakowanie pionowe – 10 szt. znaków/7 słupkach,
17. Oznakowanie poziome (linie segregacyjne na DW 677) – 26,64 m2.
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• projekcie wykonawczym,
• przedmiarze robót.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.3.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 grudnia 2014 r.
5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej.
9. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
10. Dokumenty:
10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (trzysta tysięcy) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 (sto tysięcy) złotych.
10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
11. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
12. Kryteria oceny ofert:
12.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
12.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
13. Oferty należy składać do dnia 30 września 2014 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2014 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
1. Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy, Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 800 do 1500 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 784 B ulica Miodowa we wsi Konarzyce”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Przebudowa ulicy Miodowej we wsi Konarzyce:
1. Zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami dwudzielnymi Ø 110 mm – 124,65 m,
2. Zabezpieczenie kabli telefonicznych rurami dwudzielnymi Ø 58 mm – 27,00 m,
3. Wykonanie rowu krytego z rur PCV Ø 30 cm – 31,00 m,
4. Wykonanie studni z kręgów betonowych Ø 100 cm – 1 szt.,
5. Wykonanie studni osadnikowych Ø 50 cm – 2 szt.,
6. Wykopy pod drogę wraz z odwiezieniem urobku – ok. 1085 m3,
7. Wykopy pod drogę z wykorzystaniem materiału na miejscu – ok. 40 m3,
8. Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm – 657 m,
9. Wykonanie podbudowy zasadniczej grubości 20 cm z kruszywa łamanego – 1 971 m2,
10. Wykonanie jezdni z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm – 1 869 m2,
11. Wykonanie jezdni z tłucznia kamiennego, grubość 10 cm (nawrotka na końcu ulicy) – ok. 102 m2,
12. Ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 6 x 20 cm – ok. 262 m,
13. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk, grubości 6 cm – po prawej stronie ulicy – ok. 387 m2,
14. Ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 8 x 30 cm – ok. 84 m,
15. Wykonanie 14 zjazdów na posesje (po jednym na każdą działkę po stronie prawej, jeden po lewej i na posesję szkoły) z kostki betonowej polbruk, grubości 8 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego grubości 15 cm – ok. 560 m2,
16. Oznakowanie pionowe – 10 szt. znaków/7 słupkach,
17. Oznakowanie poziome (linie segregacyjne na DW 677) – 26,64 m2.
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• projekcie wykonawczym,
• przedmiarze robót.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.3.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.3.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.3.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 grudnia 2014 r.
5. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z użyciem aukcji elektronicznej.
9. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
10. Dokumenty:
10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 9 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (trzysta tysięcy) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 (sto tysięcy) złotych.
10.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
10.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
10.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
11. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych.
12. Kryteria oceny ofert:
12.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
12.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
13. Oferty należy składać do dnia 30 września 2014 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2014 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 16 wrz 2014 15:42 0,41 MB
- załączniki do oferty (rtf) 16 wrz 2014 15:42 0,17 MB
- przedmiar robót (pdf) 16 wrz 2014 15:42 2,26 MB
- tabela robót ziemnych (pdf) 17 wrz 2014 08:40 0,04 MB
- PB-lokalizacja zadania (pdf) 17 wrz 2014 08:35 10,92 MB
- PB-projekt zagospodarowania terenu (pdf) 17 wrz 2014 08:35 1,29 MB
- PB-profil podłuzny (pdf) 17 wrz 2014 08:36 0,3 MB
- PB-przekrój konstrukcyjny (pdf) 17 wrz 2014 08:36 0,48 MB
- PB-opis techniczny (pdf) 17 wrz 2014 08:36 0,14 MB
- POR-opis (pdf) 17 wrz 2014 08:37 0,12 MB
- POR-lokalizacja znaków (pdf) 17 wrz 2014 08:37 0,79 MB
- SSWiOR (pdf) 17 wrz 2014 08:39 1,34 MB