PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Przebudowa drogi gminnej nr 105 714 B Milewo – droga powiatowa nr 1938 B i drogi gminnej nr 105 765 B ulica Leśna we wsi Stare Kupiski – w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – I etap”
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 714 B Milewo – droga powiatowa nr 1938 B – w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – I etap”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:
1. Roboty ziemne – ok. 470 m3 wykopów i ok. 3840 m3 nasypu,
2. Budowa 4 przepustów z rur betonowych Ø 60 cm pod koroną drogi – ok. 40,00 m,
3. Budowa 26 przepustów z rur PCV Ø 40 cm pod zjazdami – ok. 182,00 m,
4. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm – ok. 9265 m2,
5. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 16W, grubość 5 cm – ok. 8770 m2,
6. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 8S, grubość 3 cm – ok. 8610 m2,
7. Zjazdy o nawierzchni bitumicznej – ok. 26 m2,
8. Zjazdy na pola o nawierzchni z pospółki – ok. 935 m2,
9. Pobocza żwirowe – ok. 2920 m2,
10. Bariery energochłonne stalowe – 96 m,
11. Ustawienie znaków drogowych – 30 szt.,
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
CZĘŚĆ II:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 765 B ulica Leśna we wsi Stare Kupiski – w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – I etap”.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:
1. Przebudowa kabla telefonicznego – 46 m,
2. Wykonanie koryta o średniej głębokości 28 cm – ok. 4730 m2
3. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm – ok. 3733 m2,
4. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 16W, grubość 5 cm – ok. 3600 m2,
5. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 8S, grubość 3 cm – ok. 3427 m2,
6. Zjazdy do gospodarstw o nawierzchni bitumicznej – ok. 312 m2,
7. Pobocza z mieszanki piaszczysto–gliniastej – ok. 720 m2,
8. Ustawienie znaków drogowych – 7 szt.,
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy na każdą część oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• dokumentacji projektowej,
• przedmiarach robót.
4.4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.4.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.4.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.4.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 października 2014 r.
5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część, przy czym załączniki – w przypadku składania oferty na obie części – należy złożyć tylko w jednym komplecie.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 (jeden milion) złotych każda – jeśli składa ofertę na część I lub na część I i II oraz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (trzysta tysięcy) złotych każda – jeśli składa ofertę tylko na część II,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz może być jeden,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz powinien być sporządzony na każdą część oddzielnie,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg – w przypadku składania oferty na obie części, oświadczenie może być jedno,
e) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej po 100 000 (sto tysięcy) złotych na każdą część.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej po 100 000,00 (sto tysięcy) złotych na każdą część. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy) złotych na część I, 5 000,00 (pięć tysięcy) złotych na część II.
10. Kryteria oceny ofert dla obu części:
10.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
10.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
11. Oferty należy składać do dnia 14 maja 2014 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 maja 2014 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
1. Zamawiający:
Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy,
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233123-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 714 B Milewo – droga powiatowa nr 1938 B – w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – I etap”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:
1. Roboty ziemne – ok. 470 m3 wykopów i ok. 3840 m3 nasypu,
2. Budowa 4 przepustów z rur betonowych Ø 60 cm pod koroną drogi – ok. 40,00 m,
3. Budowa 26 przepustów z rur PCV Ø 40 cm pod zjazdami – ok. 182,00 m,
4. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm – ok. 9265 m2,
5. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 16W, grubość 5 cm – ok. 8770 m2,
6. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 8S, grubość 3 cm – ok. 8610 m2,
7. Zjazdy o nawierzchni bitumicznej – ok. 26 m2,
8. Zjazdy na pola o nawierzchni z pospółki – ok. 935 m2,
9. Pobocza żwirowe – ok. 2920 m2,
10. Bariery energochłonne stalowe – 96 m,
11. Ustawienie znaków drogowych – 30 szt.,
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
CZĘŚĆ II:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 765 B ulica Leśna we wsi Stare Kupiski – w ramach programu „Poprawa bezpieczeństwa i zwiększania dostępności do podstawowej sieci dróg województwa podlaskiego poprzez budowy, przebudowy i remonty dróg gminnych gminy Łomża – I etap”.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Obsługa geodezyjna,
II. Roboty drogowe: CPV nr 45233123-7:
1. Przebudowa kabla telefonicznego – 46 m,
2. Wykonanie koryta o średniej głębokości 28 cm – ok. 4730 m2
3. Podbudowa z kruszywa łamanego grubości 20 cm – ok. 3733 m2,
4. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 16W, grubość 5 cm – ok. 3600 m2,
5. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej AC 8S, grubość 3 cm – ok. 3427 m2,
6. Zjazdy do gospodarstw o nawierzchni bitumicznej – ok. 312 m2,
7. Pobocza z mieszanki piaszczysto–gliniastej – ok. 720 m2,
8. Ustawienie znaków drogowych – 7 szt.,
III. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy na każdą część oraz technologia wykonania zostały określone w załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
• szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
• dokumentacji projektowej,
• przedmiarach robót.
4.4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
4.4.1. Wymagania jakościowe i materiałowe.
1. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.4.2. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.
4.4.3. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 października 2014 r.
5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część, przy czym załączniki – w przypadku składania oferty na obie części – należy złożyć tylko w jednym komplecie.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 (jeden milion) złotych każda – jeśli składa ofertę na część I lub na część I i II oraz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (trzysta tysięcy) złotych każda – jeśli składa ofertę tylko na część II,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz może być jeden,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy – w przypadku składania oferty na obie części, wykaz powinien być sporządzony na każdą część oddzielnie,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg – w przypadku składania oferty na obie części, oświadczenie może być jedno,
e) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej po 100 000 (sto tysięcy) złotych na każdą część.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku ich braku innych dokumentów potwierdzających – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej po 100 000,00 (sto tysięcy) złotych na każdą część. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy) złotych na część I, 5 000,00 (pięć tysięcy) złotych na część II.
10. Kryteria oceny ofert dla obu części:
10.1. Kryterium: Cena – waga 90 %,
10.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
11. Oferty należy składać do dnia 14 maja 2014 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 maja 2014 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 25 kwi 2014 13:46 0,38 MB
- oferta i załączniki (rtf) 25 kwi 2014 13:57 0,19 MB
- MILEWO-przedmiar uzupełniony o SSTWiOR (pdf) 8 maj 2014 13:21 0,06 MB
- MILEWO-przedmiar (pdf) 25 kwi 2014 13:59 1,33 MB
- MILEWO-projekt wykonawczy (z tabelą robót ziemnych) (pdf) 8 maj 2014 13:22 0,14 MB
- MILEWO-PZT (pdf) 25 kwi 2014 13:59 1,91 MB
- MILEWO-opis techniczny do PB (pdf) 25 kwi 2014 14:00 0,16 MB
- MILEWO-profil podłużny (pdf) 25 kwi 2014 14:01 0,25 MB
- MILEWO-przekroje konstrukcyjne (pdf) 25 kwi 2014 14:03 0,16 MB
- MILEWO-przepusty (pdf) 25 kwi 2014 14:03 0,16 MB
- MILEWO-organizacja ruchu (pdf) 25 kwi 2014 14:04 1,99 MB
- MILEWO-opis do POR (pdf) 25 kwi 2014 14:04 0,05 MB
- MILEWO-specyfikacje techniczne (pdf) 25 kwi 2014 14:05 1,11 MB
- LEŚNA St.Kupiski-przedmiar (pdf) 25 kwi 2014 13:58 2,25 MB
- LEŚNA St.Kupiski-PZT.1 (pdf) 25 kwi 2014 14:06 1,24 MB
- LEŚNA St.Kupiski-PZT.2 (pdf) 25 kwi 2014 14:06 1,47 MB
- LEŚNA St.Kupiski-opis techn. (pdf) 25 kwi 2014 14:07 0,22 MB
- LEŚNA St.Kupiski-profil podłużny (pdf) 25 kwi 2014 14:07 0,03 MB
- LEŚNA St.Kupiski-przekroje konstrukcyjne (pdf) 25 kwi 2014 14:08 0,13 MB
- LEŚNA St.Kupiski-organizacja ruchu.1 (pdf) 25 kwi 2014 14:09 1,84 MB
- LEŚNA St.Kupiski-organizacja ruchu.2 (pdf) 25 kwi 2014 14:09 2,15 MB
- LEŚNA St.Kupiski-opis do POR (pdf) 25 kwi 2014 14:09 0,09 MB
- LEŚNA St.Kupiski-specyfikacje techniczne (pdf) 25 kwi 2014 14:10 1,46 MB