KOMUNIKAT WÓJTA GMINY ŁOMŻA O ZMIANIE SIWZ
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 i ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Łomża zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postepowaniu o udzielenie zamówienia w przetargu nieograniczonym na "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża".
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po zmianie zawiera załącznik do niniejszego komunikatu. Zmieniona treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączono również do ogłoszenia o przetargu z dnia 21 listopada 2013 r.
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża".
Treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po zmianie zawiera załącznik do niniejszego komunikatu. Zmieniona treść Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączono również do ogłoszenia o przetargu z dnia 21 listopada 2013 r.
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
- AKTUALNA SIWZ-po zmianie (pdf) 25 lis 2013 13:52 0,74 MB