Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja w sprawie funduszu sołeckiego

Do 30 września 2013 roku sołtysi mają obowiązek zwołać zebranie wiejskie i przyjąć uchwałą zadania do realizacji w ramach funduszu sołeckiego. Z zebrania wiejskiego należy sporządzić: protokół, uchwałę oraz listę obecności uczestników (min. 15 osób). Przyjęte zadania przepisuje się do wniosku a ten wraz z kopią uchwały i listy obecności składa w Urzędzie Gminy Łomża w pokoju nr 4. Ostateczny termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 września 2013. Należy pamiętać aby oryginał protokołu, uchwały i listy obecności oddać do pokoju nr 4 w celu dołączenia ich do teczek sołeckich.
Środki funduszu przeznacza się na realizacje przedsięwzięć, które są zadaniami własnymi gminy i służą poprawie warunków życia mieszkańców oraz są zgodne ze strategią rozwoju Gminy. Środki można przeznaczyć między innymi na następujące zadania (przykłady):
• naprawa dróg i chodników,
• budowa i remonty wiat przystankowych,
• remonty świetlic wiejskich i remiz OSP,
• wyposażenie świetlic,
• oświetlenie ulic,
• budowa lub remont placów zabaw,
• nasadzenia drzew i krzewów,
• zakup pomocy naukowych do SZ.P i Gimnazjum
Data powstania: środa, 24 lip 2013 13:20
Data opublikowania: środa, 24 lip 2013 13:22
Data przejścia do archiwum: wtorek, 29 lip 2014 14:07
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 2910 razy