Ogłoszenie o przetargu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża
1. Zamawiający : Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 2 i 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 u p. Marcina Tabędzkiego (sprawy merytoryczne) tel. 86 4737322, e-mail: mtabedzki@gminalomza.pl i u p. Krystyny Lipińskiej (sprawy formalno-prawne dotyczące przetargu) 86 4737329 i 509 069 487, e-mail: klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia .
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90513100-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łomża. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy Łomża. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady – z wyszczególnieniem gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie oraz nieruchomości, na terenie której odpady biodegradowalne będą kompostowane w przydomowych kompostownikach – zostanie przez Zamawiającego przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej między 21 a 25 czerwca 2013 r.
2. Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczba gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie, mogą ulegać zmianom w trakcie realizacji Zamówienia. Zamawiający podczas realizacji Zamówienia będzie przekazywał Wykonawcy informacje niezbędne do prawidłowego wykonywania umowy, w szczególności dotyczące zmian w liczbie i lokalizacji gospodarstw domowych objętych obowiązkiem odbierania odpadów. Obowiązkiem wykonawcy będzie realizacja zamówienia z uwzględnieniem zaistniałych zmian – w ramach zaoferowanej kwoty wykonania zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ.
4.4. Czas trwania zamówienia – od 01 lipca 2013 do 31 grudnia 2013 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Łomża, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów określone szczegółowo w SIWZ.
c) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
d) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi lub usług odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 2 500 Mg w ciągu roku.
e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
f) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
g) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu usług, które będą zlecone podwykonawcom.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych.
9. Kryteria oceny ofert:
Kryterium: Cena – waga 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 21 maja 2013 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 maja 2013 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 2 i 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 u p. Marcina Tabędzkiego (sprawy merytoryczne) tel. 86 4737322, e-mail: mtabedzki@gminalomza.pl i u p. Krystyny Lipińskiej (sprawy formalno-prawne dotyczące przetargu) 86 4737329 i 509 069 487, e-mail: klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia .
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90513100-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łomża. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy Łomża. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady – z wyszczególnieniem gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie oraz nieruchomości, na terenie której odpady biodegradowalne będą kompostowane w przydomowych kompostownikach – zostanie przez Zamawiającego przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie najpóźniej między 21 a 25 czerwca 2013 r.
2. Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczba gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie, mogą ulegać zmianom w trakcie realizacji Zamówienia. Zamawiający podczas realizacji Zamówienia będzie przekazywał Wykonawcy informacje niezbędne do prawidłowego wykonywania umowy, w szczególności dotyczące zmian w liczbie i lokalizacji gospodarstw domowych objętych obowiązkiem odbierania odpadów. Obowiązkiem wykonawcy będzie realizacja zamówienia z uwzględnieniem zaistniałych zmian – w ramach zaoferowanej kwoty wykonania zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ.
4.4. Czas trwania zamówienia – od 01 lipca 2013 do 31 grudnia 2013 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Łomża, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów określone szczegółowo w SIWZ.
c) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska dot. zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
d) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usługi lub usług odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o masie łącznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 2 500 Mg w ciągu roku.
e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
f) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
g) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu usług, które będą zlecone podwykonawcom.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych.
9. Kryteria oceny ofert:
Kryterium: Cena – waga 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 21 maja 2013 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 maja 2013 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 10 maj 2013 14:52 0,66 MB
- regulamin utzrymania czystości (pdf) 10 maj 2013 14:53 0,21 MB
- sposób i zakres świadczenia usług (pdf) 10 maj 2013 14:54 0,18 MB
- formularz oferty (doc) 10 maj 2013 14:54 0,05 MB
- oswiadczenie art. 22 pzp (doc) 10 maj 2013 14:55 0,03 MB
- oswiadczenie art. 24 ust.1 i 2 pzp (doc) 10 maj 2013 14:55 0,02 MB
- wzór umowy (doc) 14 maj 2013 08:31 0,11 MB
- wykaz robót (doc) 10 maj 2013 14:57 0,03 MB
- wykaz narzędzi (doc) 10 maj 2013 14:58 0,03 MB
- wykaz pracowników (doc) 10 maj 2013 14:58 0,03 MB