Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU OFERTY

ulica Owocowa w Konarzycach
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zmianami) zawiadamiam, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „przebudowa drogi gminnej nr 105 786 B ulica Owocowa we wsi Konarzyce od km 0+144,50 do km 0+443,90” odrzucono – w związku z naruszeniem postanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – oferty na-stępujących Wykonawców:
1.Łomżyńskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych sp. z o.o. ul. Poznańska 152, 18-402 Łomża w związku z naruszeniem postanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – brak części dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z ofertą zgodnie z wymogami części VI pkt 3 ust. 1b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, to jest określenia szczegółowego rodzaju robót wymienionych w załączniku nr 5 „Doświadczenie Wykonawcy” oraz z wymogami części VI pkt 3 ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który zobowiązuje Wykonawcę do dołączenia do oferty dokumenty potwierdzających, że roboty wskazane w załączniku nr 5 „Doświadczenie Wykonawcy” zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające i tp.) zgodnych z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226 poz. 1817).
2.SOB-BRUK Andrzej Sobieski, Kaczkowo - Stare 63 A, 07-306 Brok w związku z naruszeniem postanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – brak części dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z ofertą zgodnie z wymo-gami części VI pkt 1 ust. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia to jest brakiem zestawienia materiałów wraz z ich cenami i zestawienia sprzętu wraz z cenami za motogodzinę, w oparciu o które został sporzą-dzony kosztorys ofertowy oraz z wymogami części VI pkt 3 ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który zobowiązuje Wykonawcę do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty wskazane w załączniku nr 5 „Doświadczenie Wykonawcy” zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające i tp.) Wykonawca dołączył protokoły odbioru robót wymienionych w załączniku nr 5 – jako potwierdzenie, że zostały one należycie wykonane. Protokoły te nie zawierają jednak danych niezbędnych do uznania za referencje, ponieważ nie zawierają one terminów realizacji i – w jednym przypadku – nie podano parametrów wykonanych robót. Tak więc dokumenty te nie spełniają wymogów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226 poz. 1817.
3.PROBUK Barbara Mściwujewska, Siemień Nadrzeczny 16A, 18-400 Łomża w związku z naruszeniem po-stanowień art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – brak części dokumentów niezbędnych do złożenia wraz z ofertą zgodnie z wymogami części VI pkt 1 ust. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia to jest brakiem wskaźników kalkulacyjnych, zestawienia materiałów wraz z ich cenami i zestawienia sprzętu wraz z cenami za motogodzinę, w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Do oferty dołączony został jedynie kosztorys ofertowy – bez wskaźników kalkulacyjnych oraz zestawienia materiałów i sprzętu, z wymogami części VI pkt 3 ust. 1b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia to jest określenia szczegółowego rodzaju robót wymienionych w załączniku nr 5 „Doświadczenie Wykonawcy”, z wymogami części VI pkt 3 ust. 3 Specyfikacji Istotnych Warun-ków Zamówienia to jest brakiem oświadczenia o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub o wykonaniu zamówienia samodzielnie, z wymogami części VI pkt 4 ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia to jest brakiem oświadczenia o o dysponowaniu personelem i sprzętem do wykonania robót budowlano – montażowych oraz z wymogami części VI pkt 4 ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia to jest brakiem imiennego wykazu kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób i ich funkcji w trakcie robót z potwierdzeniem kwalifikacji kserokopią uprawnień budowlanych i przynależności do izby inżynierów budownictwa w specjalności drogowej co naj-mniej dla kierownika budowy.
Z up. Wójta Gminy Łomża
Tomasz Walczuk - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Ochrony Środowiska
Data powstania: czwartek, 3 lis 2011 10:34
Data opublikowania: czwartek, 3 lis 2011 10:43
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 14 lis 2011 09:33
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2364 razy