Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg gminnych w 2011 roku


Łomża, dnia 09.05.2011 r

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip . Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w dniach pracy Urzędu od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia.
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej dróg gminnych w 2011 roku”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową z użyciem grysów kamiennych odpowiednich frakcji w ilościach wynikających z wielkości i głębokości uszkodzeń nawierzchni – szacunkowy zakres i lokalizacja wg załącznika Nr 2 do SIWZ
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty wykonać zgodnie z wymogami i potrzebami zamawiającego oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru robót..
5.3 Termin wykonania zamówienia: – do 30.08.2011 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)Posiadania wiedzy i doświadczenia i wykonali przynajmniej jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8.Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert:
Cena wykonania zamówienia = 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 18.05.2011 r. do godziny 10.00 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.05.2011 r. o godzinie 10.15 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.


Jacek Albin Nowakowski

Wójt Gminy Łomża
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 9 maj 2011 10:49
Data opublikowania: poniedziałek, 9 maj 2011 10:58
Data przejścia do archiwum: piątek, 20 maj 2011 11:30
Opublikował(a): Antoni Szepietowski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2505 razy