PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
droga w Boguszycach
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający : Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264 województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nie-ograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329, e-mail klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia .
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.20–6
4.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 693 B – droga gminna nr 105 694 B – droga powiatowa nr 23 390 B Boguszyce – we wsi Boguszyce”
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
IV.Wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej – 0,422 km – szczegółowy zakres robót według przed-miaru
V.Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
VI.Inwentaryzacja powykonawcza.
4.3 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
4.4 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 września 2010 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadcze-nia i dokumenty :
f)posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
g)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
h)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
i)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
j)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
7. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
8. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10 %
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
9. Oferty należy składać do dnia 22 czerwca 2010 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 czerwca 2010 r. o godzinie 10.30 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
1. Zamawiający : Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264 województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nie-ograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329, e-mail klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia .
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.20–6
4.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 693 B – droga gminna nr 105 694 B – droga powiatowa nr 23 390 B Boguszyce – we wsi Boguszyce”
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
IV.Wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej – 0,422 km – szczegółowy zakres robót według przed-miaru
V.Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
VI.Inwentaryzacja powykonawcza.
4.3 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
4.4 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 września 2010 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadcze-nia i dokumenty :
f)posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
g)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
h)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
i)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
j)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
7. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
8. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10 %
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
9. Oferty należy składać do dnia 22 czerwca 2010 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 czerwca 2010 r. o godzinie 10.30 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 6 lip 2010 14:01 0,23 MB
- projekt zagospodarowania (pdf) 6 lip 2010 13:57 0,92 MB
- profil (pdf) 6 lip 2010 13:58 0,02 MB
- przekrój poprzeczny (pdf) 6 lip 2010 13:58 0,2 MB
- zjazd (pdf) 6 lip 2010 13:58 0,13 MB
- opis techniczny (pdf) 6 lip 2010 13:59 0,15 MB
- POR (pdf) 6 lip 2010 13:59 0,59 MB
- POR-opis techniczny (pdf) 6 lip 2010 14:00 0,27 MB
- przedmiar (pdf) 6 lip 2010 14:01 0,03 MB