OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na dostawę specjalistycznego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego typ ciężki 4x4 dla OSP Konarzyce
Wiadomość przeniesiona do archiwum
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża woj. województwo podlaskie, tel. (086) 47-37-328, fax ( 086) 2165264
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa specjalistycznego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego typ ciężki 4x4 dla OSP Konarzyce”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2010 roku, specjalistycznego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego – typ ciężki z wyposażeniem, przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Konarzycach. Pojazd powinien być przystosowany do przewozu najmniej 6-ciu osób łącznie z kierowcą i musi spełniać wymagania polskich przepisów a w szczególności:
a)Pojazd musi spełniać wymagania techniczno użytkowe określone w pkt. 4,1 4.2 4.3.4 Załącznika nr 2 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyborów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyborów do użytkowania (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002),
b)Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą "Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm. oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2002 r. Nr 147 poz.1229 z późn. zm ), pojazd musi posiadać wymagane prawem homologacje i certyfikaty – w tym świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski. Świadectwo dołączyć do oferty,
c)Pojazd musi odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do dnia 30 listopada 2010 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 , ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części IX SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
4.Wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)wykonawców, których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty
1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 4;
2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (Wykonawca winien wykazać, co najmniej trzy dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem były średnie lub ciężkie samochody ratowniczo-gaśnicze), z podaniem ich odbiorców, przedmiotu, wartości i daty realizacji.– na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 6, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, – na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 5;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom Zamawiającego każdy Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
1)„Opis techniczny oferowanego samochodu ratowniczo – gaśniczego” dokument opisowy przygotowany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem podanym jako Załącznik nr 3 SIWZ zawierający charakterystykę oferowanego pojazdu, co najmniej w zakresie odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego
2)Aktualne dokumenty homologacji – kopia świadectwa homologacji podwozia lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji(w tym świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski.)
3)Aktualny dokument (opinia, certyfikat) wydany przez np.: Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej lub inną uprawnioną instytucję potwierdzający zgodność pojazdu z wymaganiami określonymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych przeznaczonych dla jednostek ochotniczej straży pożarnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża woj. województwo podlaskie (pok. 12a).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łomża: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400, (sekretariat – pok. Nr 4)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża woj. województwo podlaskie, tel. (086) 47-37-328, fax ( 086) 2165264
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa specjalistycznego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego typ ciężki 4x4 dla OSP Konarzyce”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2010 roku, specjalistycznego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego – typ ciężki z wyposażeniem, przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Konarzycach. Pojazd powinien być przystosowany do przewozu najmniej 6-ciu osób łącznie z kierowcą i musi spełniać wymagania polskich przepisów a w szczególności:
a)Pojazd musi spełniać wymagania techniczno użytkowe określone w pkt. 4,1 4.2 4.3.4 Załącznika nr 2 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyborów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyborów do użytkowania (Dz. U. Z 2007 r. Nr 143 poz. 1002),
b)Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą "Prawo o ruchu drogowym" (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm. oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2002 r. Nr 147 poz.1229 z późn. zm ), pojazd musi posiadać wymagane prawem homologacje i certyfikaty – w tym świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski. Świadectwo dołączyć do oferty,
c)Pojazd musi odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do dnia 30 listopada 2010 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 , ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części IX SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
4.Wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)wykonawców, których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5)wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty
1)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 4;
2)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (Wykonawca winien wykazać, co najmniej trzy dostawy (zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto każda, których przedmiotem były średnie lub ciężkie samochody ratowniczo-gaśnicze), z podaniem ich odbiorców, przedmiotu, wartości i daty realizacji.– na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 6, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, – na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 5;
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom Zamawiającego każdy Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
1)„Opis techniczny oferowanego samochodu ratowniczo – gaśniczego” dokument opisowy przygotowany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem podanym jako Załącznik nr 3 SIWZ zawierający charakterystykę oferowanego pojazdu, co najmniej w zakresie odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego
2)Aktualne dokumenty homologacji – kopia świadectwa homologacji podwozia lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji(w tym świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski.)
3)Aktualny dokument (opinia, certyfikat) wydany przez np.: Centrum Naukowo Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej lub inną uprawnioną instytucję potwierdzający zgodność pojazdu z wymaganiami określonymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych przeznaczonych dla jednostek ochotniczej straży pożarnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża woj. województwo podlaskie (pok. 12a).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łomża: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400, (sekretariat – pok. Nr 4)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 21 cze 2010 08:04 0,21 MB
- formularz oferty (doc) 18 cze 2010 12:03 0,04 MB
- opis techniczny (doc) 18 cze 2010 12:03 0,11 MB
- oświadczenie (doc) 18 cze 2010 12:04 0,03 MB
- oświadczenie 2 (doc) 18 cze 2010 12:04 0,03 MB
- wykaz wykonannych dostaw (doc) 18 cze 2010 12:19 0,03 MB
- wzór umowy (doc) 18 cze 2010 12:02 0,07 MB