Przetarg na wykonanie remontów nawierzchni żwirowej dróg gminnych w 2010 roku
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej dróg gminnych w 2010 roku”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
Naprawy dróg pospółką, mieszanką kruszywa naturalnego i łamanego w stosunku 1:1
Remonty pospółką – ok. 2110 m³
Remonty mieszanką z kruszywa naturalnego i łamanego w stosunku 1:1 - ok. 480 m³
Szczegółowy zakres i rozmiar określono w załączniku Nr 2 do SIWZ
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami oraz wytycznymi zamawiającego zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- co potwierdzą oświadczeniem własnym
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 10.06.2010 r do godziny 10.00 w pok. Nr 10 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2010 r o godzinie 10.15 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gmny
Jacek Albin Nowakowski
1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233142-6
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej dróg gminnych w 2010 roku”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
Naprawy dróg pospółką, mieszanką kruszywa naturalnego i łamanego w stosunku 1:1
Remonty pospółką – ok. 2110 m³
Remonty mieszanką z kruszywa naturalnego i łamanego w stosunku 1:1 - ok. 480 m³
Szczegółowy zakres i rozmiar określono w załączniku Nr 2 do SIWZ
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami oraz wytycznymi zamawiającego zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 30.11.2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- co potwierdzą oświadczeniem własnym
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 10.06.2010 r do godziny 10.00 w pok. Nr 10 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2010 r o godzinie 10.15 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gmny
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 25 maj 2010 14:47 0,38 MB