Ogłoszenie o przetargu na „Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych we wsi Gać ”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Łomża, dnia 07.04.2010 r
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45111200-0, 45233140-2
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych we wsi Gać ”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
a. Roboty przygotowawcze i pomiarowe – 0,500 km
b. Roboty ziemne 265 m³
c. Wykonanie podbudowy grubości 15 cm z kruszywa naturalnego– 2500 m²
d. Nawierzchnia żwirowa o grubości 10 cm – 2500 m²
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 15.06.2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- co potwierdzą oświadczeniem własnym
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 28.04.2010 r do godziny 10.00 w pok. Nr 10 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2010 r o godzinie 10.15 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy:
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail: aszepietowski@gminalomza.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 10., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45111200-0, 45233140-2
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„Remont drogi dojazdowej do użytków rolnych we wsi Gać ”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
a. Roboty przygotowawcze i pomiarowe – 0,500 km
b. Roboty ziemne 265 m³
c. Wykonanie podbudowy grubości 15 cm z kruszywa naturalnego– 2500 m²
d. Nawierzchnia żwirowa o grubości 10 cm – 2500 m²
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 15.06.2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- co potwierdzą oświadczeniem własnym
7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 28.04.2010 r do godziny 10.00 w pok. Nr 10 Urzędu Gminy Łomża
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2010 r o godzinie 10.15 w pok. Nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
13. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 12 kwi 2010 15:30 0,16 MB
- Specyfikacje techniczne (pdf) 12 kwi 2010 15:30 0,44 MB
- Opis techniczny (zip) 12 kwi 2010 15:33 1,12 MB
- Karta tytułowa przedmiaru (pdf) 12 kwi 2010 15:34 0,39 MB
- Przedmiar (pdf) 12 kwi 2010 15:34 0,39 MB
- Kosztorys ślepy (pdf) 12 kwi 2010 15:35 0,39 MB
- Strona tytułowa PT (jpg) 12 kwi 2010 15:41 0,14 MB
- Lokalizacja drogi (jpg) 12 kwi 2010 15:42 0,59 MB
- Profil podłużny (jpg) 12 kwi 2010 15:42 0,99 MB
- Przekrój normalny (jpg) 12 kwi 2010 15:43 0,99 MB