Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przebudowa drogi gminnej nr 105 708 B – PRZEZ WIEŚ SIEMIEŃ ROWY

Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. . Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepi-sach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 14, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 086 4737329
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.20–6, 45231400-9, 45232310-8
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I.Przebudowa kabli telekomunikacyjnych: CPV nr 45232310-8
1.przekładanie kabli doziemnych – 438,0 m,
2.wykonanie przepustów z rury HDPE śr. 110 mm – 8,00 m,
3.wykonanie przepustów z rury HDPE śr. 50 mm – 15,00 m,
4.wykonanie przepustów z rury dwudzielnej – 9,00 m,
II.Przebudowa sieci energetycznych: CPV nr 45231400-9
1.przebudowa linii nn – 240,0 m,
2.przestawienie słupów – 2 szt.
3.ustawienie nowych słupów – 4 szt.
4.przełożenie lamp oświetleniowych – 6 szt.
5.przebudowa przyłączy – 12 szt.
III.Roboty drogowe: CPV nr 45.23.31.20–6
1.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 1,02535 km
2.karczowanie krzaków, gęstość powyżej 60% powierzchni – wraz z usunięciem pozostałości – 0,19 ha
3.przebudowa przepustu śr. 50 cm – 10,00 m,
4.budowa przepustu śr. 60 cm – 12,50 m,
5.wykonanie wykopów w gruncie kat. III – IV z odwiezieniem gruntu na odległość 2 km – 538,17 m3,
6.wykonanie i zagęszczenie nasypów z gruntu kat. 1 – 2 – 1 022,96 m3,
7.podbudowa pod jezdnię z kruszyw łamanych – warstwa grubości 20 cm – 5 781,220 m2,
8.nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) – grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard I – 5 544,09 m2,
9.zjazdy z kruszywa naturalnego – warstwa grubości 15 cm – 516,70 m2,
10.zjazdy o nawierzchni bitumicznej – warstwa grubości 6 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego – warstwa grubości 15 cm – 70,48 m2,
11.darniowanie krawędzi skarp, z humusem – 135,00 m2,
12.plantowanie skarp – 1830,50 m2,
13.ustawienie znaków pionowych – 18 szt.
IV.Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
V.Inwentaryzacja powykonawcza.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 31 sierpnia 2010 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświad-czenia i dokumenty :
a)posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, co potwier-dzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł każda, co po-twierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświad-czeniem własnym,
d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środ-ki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym.
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10%
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
11. Oferty należy składać do dnia 22 lutego 2010 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 lutego 2010 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża.
13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 29 sty 2010 09:57
Data opublikowania: piątek, 29 sty 2010 11:05
Data przejścia do archiwum: piątek, 26 lut 2010 09:36
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 4121 razy