Przetarg na roboty drogowe „Przebudowa drogi gminnej nr 105 772 B – ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. . Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 086 4737329 lub 606637634
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00–9
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 772 B – ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,425 km
2. Przepust drogowy o średnicy 60 cm – 5,00 m
3. Wykonanie koryta w gruncie kat. III – IV na głębokość 20 cm z odwiezieniem gruntu na odległość 2 km – 23,90 m3
4. Podbudowa pod jezdnię z kruszyw łamanych. Warstwa górna grubości 20 cm – 95,73 m2
5. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym – warstwa grubości 8 cm – 268,90 m2
6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca). Grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard III – 2 182,98 m2
7. Pobocza z kruszywa naturalnego grubości 8 cm – 850,00 m2
8. Zjazdy z kruszywa naturalnego – warstwa grubości 12 cm – 132,00 m2
9. Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych – 9 szt.
10. Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych – 5 szt.
11. Ustawieni znaków pionowych – 6 szt.
12. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
13. Inwentaryzacja powykonawcza.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 listopada 2009 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10%
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
11. Oferty należy składać do dnia 07 października 2009 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 października 2009 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża
13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. . Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 086 4737329 lub 606637634
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00–9
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 772 B – ulica Sadowa we wsi Stare Kupiski”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 0,425 km
2. Przepust drogowy o średnicy 60 cm – 5,00 m
3. Wykonanie koryta w gruncie kat. III – IV na głębokość 20 cm z odwiezieniem gruntu na odległość 2 km – 23,90 m3
4. Podbudowa pod jezdnię z kruszyw łamanych. Warstwa górna grubości 20 cm – 95,73 m2
5. Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym – warstwa grubości 8 cm – 268,90 m2
6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca). Grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard III – 2 182,98 m2
7. Pobocza z kruszywa naturalnego grubości 8 cm – 850,00 m2
8. Zjazdy z kruszywa naturalnego – warstwa grubości 12 cm – 132,00 m2
9. Regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych – 9 szt.
10. Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych – 5 szt.
11. Ustawieni znaków pionowych – 6 szt.
12. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
13. Inwentaryzacja powykonawcza.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 listopada 2009 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 80 %
2. Kryterium: Okres gwarancji – waga 10%
3. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %
11. Oferty należy składać do dnia 07 października 2009 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07 października 2009 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża
13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 16 wrz 2009 13:53 0,31 MB
- Projekt zagospodarowania (pdf) 16 wrz 2009 13:53 0,71 MB
- profil (pdf) 16 wrz 2009 13:54 0,48 MB
- Przekroje normalne (pdf) 16 wrz 2009 13:54 0,11 MB
- opis techniczny (pdf) 16 wrz 2009 13:54 0,06 MB
- Przedmiar (pdf) 16 wrz 2009 13:55 0,08 MB
- tabela wyrównania (pdf) 16 wrz 2009 13:55 0,01 MB
- SSTWiOR (pdf) 16 wrz 2009 13:56 0,63 MB