Ogłoszenie o przetargu na „Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pniewie"
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Pniewo, dnia 27.11.2008r
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Szkoła Podstawowa w Pniewie
reprezentowana przez
p. Hannę Wichorowską – Dyrektora Szkoły
Adres Szkoła Podstawowa w Pniewie :
ul. Szkolna 2
Pniewo
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 4737321, fax ( 086) 2194851
e-mail : szmierzejewskii@gminalomza..pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Hanny Wichorowskiej w Szkole Podstawowej w Pniewie przy ul. Szkolnej 2, pok. dyrektora., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 13.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV)
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych ; roboty
ziemne
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne r5oboty
45262522-6 Roboty murarskie
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest
„Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pniewie
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia do 30.05.2009 r. ,
6.. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Wadium.
Nie dotyczy
8. Kryteria oceny ofert :
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagami procentowymi.
Najniższa cena brutto (łączna kwota ) - 100 %
2. Ocena kryterium nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt
Z tytułu niniejszego maksymalna ilość punktów wynosi 100.
Oferta najtańsza spośród nie odrzuconych otrzyma 100 pkt.
Pozostałe proporcjonalnie mniej, wg formuły (wzoru):
Ilość punktów w kryterium / najniższa cena / będzie przyznawana z zastosowaniem następującego wzoru:
C min.
C = ------------ x 100 pkt
C bad.
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana przez komisję oferta podlega zaakceptowaniu przez Wójta Gminy Łomża.
9.. Składanie ofert
a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres:
Szkoła Podstawowa w Pniewie , ul. Szkolna 2 , 18-400 Łomża , pokój dyrektora
b)Termin składania ofert upływa w dniu 19.12.2008 r. do godz. 9.30
10. Otwarcie ofert
a) Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.12.2008 r. . o godzinie 10.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Pniewie , ul. Szkolna 2 w pokoju dyrektora.
b) Oferty będą otwierane w kolejności składania.
c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
d) Podczas otwarcia ofert zostaną podane dane z ofert, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy.
Oferty są jawne od chwili ich otwarcia w części nie zastrzeżonej przez Wykonawcę i mogą być udostępnione w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, na pisemny wniosek zainteresowanego
11. Termin związania ofertą
a) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
b) W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
c) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
d) Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
11.. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej .
12. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie pisemnej.
wywieszono na tablicy ogłoszeń: 27.12.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2008r
Zamieszczono na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
dnia : 28.11. 2008 r
Zamieszczono na portalu internetowym UZP: 28.11. 2008 r
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Szkoła Podstawowa w Pniewie
reprezentowana przez
p. Hannę Wichorowską – Dyrektora Szkoły
Adres Szkoła Podstawowa w Pniewie :
ul. Szkolna 2
Pniewo
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 4737321, fax ( 086) 2194851
e-mail : szmierzejewskii@gminalomza..pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Tryb postępowania : przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Hanny Wichorowskiej w Szkole Podstawowej w Pniewie przy ul. Szkolnej 2, pok. dyrektora., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 13.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV)
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych ; roboty
ziemne
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne r5oboty
45262522-6 Roboty murarskie
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest
„Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Pniewie
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia do 30.05.2009 r. ,
6.. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Wadium.
Nie dotyczy
8. Kryteria oceny ofert :
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami i ich wagami procentowymi.
Najniższa cena brutto (łączna kwota ) - 100 %
2. Ocena kryterium nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 pkt
Z tytułu niniejszego maksymalna ilość punktów wynosi 100.
Oferta najtańsza spośród nie odrzuconych otrzyma 100 pkt.
Pozostałe proporcjonalnie mniej, wg formuły (wzoru):
Ilość punktów w kryterium / najniższa cena / będzie przyznawana z zastosowaniem następującego wzoru:
C min.
C = ------------ x 100 pkt
C bad.
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wybrana przez komisję oferta podlega zaakceptowaniu przez Wójta Gminy Łomża.
9.. Składanie ofert
a) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres:
Szkoła Podstawowa w Pniewie , ul. Szkolna 2 , 18-400 Łomża , pokój dyrektora
b)Termin składania ofert upływa w dniu 19.12.2008 r. do godz. 9.30
10. Otwarcie ofert
a) Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19.12.2008 r. . o godzinie 10.00 w siedzibie Szkoły Podstawowej w Pniewie , ul. Szkolna 2 w pokoju dyrektora.
b) Oferty będą otwierane w kolejności składania.
c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
d) Podczas otwarcia ofert zostaną podane dane z ofert, o których mowa w art.86 ust.4 ustawy.
Oferty są jawne od chwili ich otwarcia w części nie zastrzeżonej przez Wykonawcę i mogą być udostępnione w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, na pisemny wniosek zainteresowanego
11. Termin związania ofertą
a) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
b) W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
c) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
d) Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
11.. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej .
12. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie pisemnej.
wywieszono na tablicy ogłoszeń: 27.12.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2008r
Zamieszczono na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
dnia : 28.11. 2008 r
Zamieszczono na portalu internetowym UZP: 28.11. 2008 r
Pliki do pobrania:
- Przedmiar (pdf) 28 lis 2008 09:05 0,71 MB
- Specyfikacje (pdf) 28 lis 2008 09:06 1,11 MB
- Formularz oferty - zal. Nr 1 (doc) 28 lis 2008 09:07 0,03 MB
- Załącznik nr 2 do SIWZ (doc) 28 lis 2008 09:07 0,02 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ.doc (doc) 28 lis 2008 09:08 0,03 MB
- Karta tytułowa (pdf) 28 lis 2008 09:08 0,71 MB
- Umowa projekt Zał. Nr 6 do SIWZ (rtf) 28 lis 2008 09:09 0,09 MB
- SIWZ (doc) 28 lis 2008 09:05 0,1 MB