Ogłoszenie o zamówieniu „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2007-2008 ”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Łomża, dnia 14. 11. 2007 r
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy :
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail : aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania :
przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
90212000-6, 90213000-3
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2007-2008 ”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości zimowej poprzez:
a. odśnieżanie nawierzchni dróg gminnych
b. uszarstnianie nawierzchni dróg gminnych
c. odśnieżanie z jednoczesnym uszarstnianiem nawierzchni dróg gminnych
d. praca spycharko – ładowarki
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
• Zamówienie wykonać zgodnie z Opisem robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 15.04. 2008 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 23. 11. 2007 r do godziny 10.00 w pok. Nr 14 Urzędu Gminy Łomża
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23. 11. 2007r o godzinie 10.30 w pok. Nr 4 w siedzibie zamawiającego.
13. Termin związania ofertą –30 dni od daty upływu składania ofert, dzień składania ofert jest dniem pierwszym.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
p. Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy :
ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
18-400 Łomża
tel.( 086 ) 2163667, fax ( 086) 2165264
e-mail : aszepietowski@uglomza.internetdsl.pl
województwo podlaskie
powiat łomżyński
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania :
przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. Nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
90212000-6, 90213000-3
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia :
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2007-2008 ”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości zimowej poprzez:
a. odśnieżanie nawierzchni dróg gminnych
b. uszarstnianie nawierzchni dróg gminnych
c. odśnieżanie z jednoczesnym uszarstnianiem nawierzchni dróg gminnych
d. praca spycharko – ładowarki
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
• Zamówienie wykonać zgodnie z Opisem robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 15.04. 2008 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
- cena wykonania zamówienia = 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 23. 11. 2007 r do godziny 10.00 w pok. Nr 14 Urzędu Gminy Łomża
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23. 11. 2007r o godzinie 10.30 w pok. Nr 4 w siedzibie zamawiającego.
13. Termin związania ofertą –30 dni od daty upływu składania ofert, dzień składania ofert jest dniem pierwszym.
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 15 lis 2007 15:20 0,12 MB